Ново търсене  

Работа за майки в отпуск по майчинство. Каква дистанционна работа могат да си намерят

Публикувано от: Zaplata.bg
16 Юли, 2019 г.
Работа за майки в отпуск по майчинство. Каква дистанционна работа могат да си намерят
Снимка: shutterstock

Смятате ли, че тази статия ще бъде следващата “ТОП-100 начина за работа за майки в отпуск по майчинство у дома”? А може би не! Не Ви трябват 100 начина, а един и то най-добрият. Така че ще Ви разкажем за двата от най-добрите начина. Дългогодишният ни опит показава, че по някаква причина, младите майки в отпуск по майчинство са най-добрите дистанционни работници.

Заявяваме това пред Вас в качеството си на клиент. Не знаем защо това е така ... И ако сте млада майка и работите в отпуск по майчинство, когато прочетете тази статия, напишете в коментарите защо мислите, че майките по майчинство работят добре?

„Отпускът по бременност и раждане” - това е чудесен начин да се започне живота с новороденото. Но какво, ако не сте сигурни, че можете да си го позволите? И може би затова се чувствате стресирани. Това не е добре за вас и за бебето! Но, не се притеснявайте, сега ще научите гъвкави начини за работа по време на отпуск по майчинство от дома.

Най-забележимото в ерата на интернет - това е, че отдалечената работа и получаването на доходи от дома са станали достъпна реалност за много хора. Докато някои жени градят кариера без семейство, други вече са родили детенце и искат да печелят пари от дома си, без да работят на пълно работно време.

Представете себе си, като жена - млада майка, която може да е в отпуск по майчинство, за да продължи да подобрява уменията си, стимулирайки предприемаческото си мислене. Или можете да използвате това, като възможност за професионална преквалификация. Дистанционната работа за младите майки е възможност за преустройване на живота.

Затова сме събрали ефективни начини, с които да помогнем на жената бързо да намери по-добра работа по време на отпуската си по майчинство и да издържи този период. Способи, които не изискват продължително и сложно обучение. За онези майки, които искат самостоятелно да си намерят работа по време на отпуската им по майчинство, трябва да вземат предвид следните правила:

Определете свои параметри за работата си по време на майчинството

Когато сте в отпуск по майчинство и търсите работа в интернет, за да спечелите допълнителни пари, много е важно да установите правилните параметри за търсене.

  1. Потърсете работа, която може да правите по всяко време на деня или нощта. Когато се грижите за новороденото си бебенце, редовният сън се превръща в мимолетно запознанство. Използвайте това будене след нощното кърмене, за да работите малко.
  2. Потърсете работа, която ви позволява да избирате работното си време. Стандартният график със сигурност ще бъде нарушен. Имате нужда от нещо, което ще бъде толкова гъвкаво, колкото прищявките на вашето дете. Намерете нещо, което не изисква от вас да работите на смяна.
  3. Потърсете работа, която не изисква от вас нулева тишина. Вашето бебе може да се събуди по всяко време и да започне да плаче. И ако включите телевизора, за да създадете фонов шум, той може да успокои бебето ви.
  4. Потърсете работа, която е напълно преносима. Привързването към бюрото на домашния офис не е идеално. Когато се пооправите след раждането или сте на почивка с детето, намерете нещо, което може да се прави на лаптоп, като така поне можете да работите от леглото, детската стая или дивана.
  5. Потърсете работа, която може да се извършва на части. Ще имате редовни прекъсвания, когато се грижите за новороденото си детенце, затова потърсете нещо, което няма да Ви приковава за дълго и продължително време на едно място.

 

Помнете тези пет принципа, за да се доберете до успеха, когато работите дистанционна работа в интернет. Нека разгледаме някои дистанционни работни места в интернет, които са подходящи за жени по майчинство!

Копирайтинг

Писането на свободна практика или копирайтинга е идеална работа за жени по майчинство у дома, като това е най-гъвкавият начин да се печелят пари. Писането на интересни статии е много полезно умение, което трябва да овладеете.

Можете да пишете по всяко удобно за вас време и място. Можете да пишете по всяка тема, например, ако обичате да отглеждате деца, котки или готвене, можете да намерите някой, който ще ви плаща да пишете подобни статии за него.

Има и голямо разнообразие от видове текстове - можете да се специализирате като технически писател или да напишете резюме към книга. Има много възможности.

Има много копирайтъри, но само малцина наистина са добри. Ето защо, имате всички шансове за достигане на прилично заплащане, но ще трябва да се постараете. Достойното заплащане за текстове започва от 7 лв за 1000 знака и повече. Но ще трябва да започнете с 3-4 лв за 1000 символа, защото никой още не ви познава.

Не е нужно да пишете примитивни шаблонни фрази, тъй като така правят всички. Трябва да се откроявате. За да направите това, прочетете внимателно техническото задание и добавете някои подробности за ТЗ в отговора. Това веднага ще ви отличи като много внимателен човек. Например, ако ние сме в ролята на клиент и видим следния текст в отговора на нашето задание:

Уважаеми Иван Николаев, прочетох техническото Ви задание и много ми хареса начина, по който изисквате да се разпределят ключовите фрази в текста, от което веднага проличава, че сте професионалист, всичко е ясно и правилно описано. За мен ще бъде голямо удоволствие да изпълня толкова интересно задание. Очаквам решението Ви.

Такъв текстов отклик веднага ще прикове вниманието ни и няма да се интересуваме от текущото Ви портфолио. И най-интересното е, че никой не го прави, а всички пишат примитивни фрази, като тези:

Така пишат 90% от хората, а клиентите дори не им обръщат внимание.

Не приемайте много поръчки наведнъж. По-добре е да вземате една и да я изпълните предварително от установеното време. В никакъв случай не може да разваляте репутацията си, всички отзиви трябва да бъдат положителни. Не приемайте теми, които слабо разбирате.

Знаете ли какво обичат най-много клиентите? - Работата, която е предадена за преглед преди крайния срок. Когато изпълнителят предаде задачата преди крайния срок, той се чувства като супер-отговорен и за него се пишат положителни отзиви и той получава повече поръчки.

За да станете копирайтър, в никакъв случай не ходете на курсове по копирайтинг. Това е загуба на време и пари. Вашият най-добър учител е практиката. Вместо курсове е по-добре да четете книги на тази тема:

Фрийланс по майчинство, изпълнение на еднократни задачи

По-голямата част от населението работи, така да се каже, на свободна практика. Вместо класическото наемане на служители, много бизнесмени предпочитат фрийлансърите. Обикновено, техните услуги се използват от тези, които трябва да: изследват, намират нещо, да създадат / обновят / преправят уебсайт, да преведат или напишат статия, изпълнение на постоянно въвеждане / обработка на различни данни, работа с графичен дизайн (лого, визитки, банери и т.н.), създаване на 3D модел на нещо или работа върху интериор/екстериор.

Краудсорсинг - сайтовете или фрийланс-борсите помагат за обединяването на фрийлансърите с клиентите, а понякога и с цели компании.

Докато този начин на печелене не може да се нарече добре платен, има и такива, които по този начин печелят до 2600 лв на месец.

Ако извършите работата в срок, бързо получавате много положителни отзиви и платформите за фрийлансъри ще ви показва на клиентите на първо място, осигурявайки Ви голям брой поръчки. Плащанията не се забавят и отиват по банковата Ви сметка.

Не рядко, когато изпълнителят се показва в най-добрата си светлина, той може да бъде нает на постоянна дистанционна работа. И ако в същото време демонстрирате висока степен на отговорност, можете да бъдете поканени и на свободна длъжност „мениджър на проекти“, която е достойно заплатена и е напълно подходяща за работа на майки по майчинство у дома.

По-просто казано, мениджърът е човек, който управлява група от отдалечени работници. Той сам не прави нищо, а неговата задача е да разбира и контролира процеса на работа и да отговаря за сроковете на задачите.

Подобна позиция е много търсена, но не е лесно да се намерят такива хора. Защото клиентът търси някой, на който да възложи проекта. Много често, фрийлансърите, които добре се справят с дейността си стават проджект-мениджъри. За това трябва да имате високо ниво на комуникация, да общувате с клиента на неговия език, да го разбирате, да реагирате бързо и учтиво. Това е пътят към сърцето на клиента.

Направете повече, отколкото се изисква от Вас. Предайте работата си по-рано от определения срок. И бързо ще станете проджект-мениджър. Или ще получите друга отдалечена високоплатена длъжност. Според наблюденията, само 20% от жените се връщат обратно на предишната си работа след изтичане срока на майчинството им.

Отървете се от вещите

Току-що сте започнали работа от дома и все още имате нисък рейтинг, а сега се нуждаете от пари. Намерете стари вещи, от които можете да се отървете и ги продайте, привеждайки къщата си в ред. Майчинството е идеалното време да почистите гардероба си от дрехи, които вече не ви трябват.

Почистете шкафовете от неизползваното спортно или музикално оборудване. И се уверете, че по рафтовете с книги не съхранявате стари книги или учебници за университета!

Bazar.bg - това е един от най-популярните сайтове за продажба на различни използвани или „нежелани” вещи.

За да се максимизират приходите, е много важно да се правят висококачествени снимки и да се пишат точни подробни описания на изложените стоки.

Последни мисли

Целият живот на майките в отпуск по майчинство е тяхното новородено. Но, много често, работата по майчинство за една жена са нейните творчески способности, нови умения и различен тип мислене. Така от мениджър, можете да се превърнете в божествен дизайнер или копирайтър!

Успех и не забравяйте да напишете в коментарите по-долу вашето предположение, защо майките в отпуск по майчинство са отлични отдалечени работници.

Още полезни обяви
Още полезни статии
Работа на непълен работен ден? Какво представлява
Ежедневната работа не позволява нормална почивка, поради което рядко се замисляме за допълнителни доходи. Но някои хора са готови да съчетаят основната работа с непълното работно време (НРВ). На какво трябва да обръща внимание работникът? Може ли шефът на основната работа да забрани втора такава? Какви особености могат да се разграничат? Неотдавна сред широката общественост беше разпространено предложение, в което се говори за увеличение на работната седмица до 60 часа. Трябва да се отбележи, че то отразява способността на служителя да прекарва до 60 часа седмично със своя работодател. Преди да критикуваме настоящите предложения обаче, е необходимо да анализираме подробно законите в Кодекса на труда, тъй като много хора просто не са ориентирани в това отношение. Кратка справка  Необходимо е да се започне с факта, че работата на непълен работен ден и съчетаването на различни позиции в едно предприятие - това са различни неща и следователно трябва да бъдем изцяло ориентирани по въпроса.  Съгласно Кодекса, назначеният изпълнител има възможност да работи на непълно работно време.  Той може да сключи трудов договор, като изпълнява друг вид работа в свободното си време.  Освен това, работата на НРВ може да бъде както от вътрешен, така и от външен характер. Трябва да се отбележи, че субектът има възможност да сключи споразумение както с основния си работодател, така и с неограничен брой други работодатели. Едно от принципните условия, правещи този вид трудова заетост невъзможна - това е несъвършенството. Освен това, работата на НРВ няма да е възможна при тежки условия (вредни и опасни условия). Ако е необходимо, могат да последват и съответните обръщения към законодателството, позволяващи ограничаването на други видове труд. Уставът на дружеството трябва да отразява, че труда на ръководителя (юридическото лице) може да се извършва само в рамките на настоящата организация. Що се отнася до работниците в някои области: медицина;  педагогика;  култура;  фармацевтика. Тази допълнителна трудова заетост може да се регламентира от съответните закони и постановления. Как мога да се устроя?  Ако вариантът за непълно работно време Ви устройва, тогава няма да възникнат трудности при назначаването. Процедурата по наемане няма да има съществени различия с обичайните:  В началния етап ще бъде сключен трудов договор.  Ще се издаде съответната заповед за назначаване.  Служителят трябва да се запознае с действащите правила на организацията. След което той може да пристъпи към непосредствените дейности. Работата на НРВ има своите различия, които трябва да бъдат детайлно анализирани. По време на процедурата по подписване на договора, служителят трябва да представи документи за самоличност, както и документи, удостоверяващи професионалната му компетентност. Не трябва да забравяме, че работата на непълно работно време трябва да бъде отразена и в договора. Разбира се, не всеки ще изисква пълен пакет от документи, но трябва да сте подготвени за това. При назначаването на работа, не е необходимо да се показва трудовата книжка, но е по-добре да направите няколко копия, така че кадрите от агенти да разберат нивото Ви на компетентност. Изхождайки от това, може да се разбере, че работодателят на непълен работен ден няма да прави записи в трудовата книжка. Основната работа трябва да бъде отразена в съответния документ, който може да бъде предоставен при поискване. Всичко се прави много просто и за тази цел се заверява трудовия договор и заповедта за назначаване. Много хора не искат да казват на своите началници, че работят на НРВ. Възможно ли е обаче този факт да се скрие? Ще бъде ли това законно? Както беше споменато и по-рано, предоставянето на трудовата книжка на друго работно място не е задължително. Втората работа се въвежда в трудовата книжка само по желание и след написване на съответното заявление. Такова просто решение ще съхрани анонимността и никой няма да може да разбере къде работи неговият служител. Проблеми могат да възникнат само на ръководните постове. Например, генералният директор не може да заема подобна длъжност в друга организация. Всеки конкретен случай заслужава отделно разглеждане и затова, ако е необходимо, можете да се свържете за помощ с адвокат. Колко време можете да работите?  По-просто казано, човек не трябва да преработва нормата, която е установена със закон. Можете да направите прости изчисления, което да даде общо понятие: основната работа на 8-часов работен ден и 5-дневната работна седмица ще Ви отнемат по 40 часа седмично. Както бе споменато и по-рано, не се допускат повече от 60 часа труд. Крайният резултат е едни допълнителни 20 часа, които всеки може да изразходва по своя преценка. Някои хора може да се нуждаят от допълнителна заетост, за да генерират големи доходи, докато други да се откажат от този вариант в полза на своята почивка. Няма принудителна система. Всеки избира възможността, която да съответства на личните му предпочитания. Както бе споменато по-рано, служителят може да сключи неограничен брой трудови договори и това може да бъде забранено само ако е в противоречие с действащото законодателство. Личните капризи и нежеланието на ръководителя не трябва да влияят на трудовия процес. Можете да сключите трудов договор в друга компания, без да ангажирате работодателя си. Такова просто решение ще увеличи мобилността на пазара на труда. Как да съвместяваме няколко длъжности?  Както вече споменахме, работата на непълно работно време е както външна, така и вътрешна. Освен това, в Кодекса на труда се говори за съвместяване на няколко професии или длъжности. Доста често това се бърка с НРВ, което е погрешно. Тези два термина имат основни различия: Непълно работно време - допълнителна заетост.  Съвместяване - заетост през редовното време. Например, един финансов директор в една организация често изпълнява функциите и на счетоводител, а портиерът може да бъде и пазач. Всеки случай се нуждае от подробен анализ, тъй като работодателите често натоварват служителите си с извънреден труд, без да увеличават заплатата им. По правило, това се случва, когато един от колегите излезе в отпуск по болест или отиде на почивка. Организацията трябва да работи безпроблемно и следователно някои от функциите се възлагат на друго лице.  Проблемът е, че част от отговорността може автоматично да се прехвърли върху друг служител и това не трябва да се допуска. Съгласно законодателството е възможно да се изпълняват допълнителни задължения само в срок, предварително съгласуван в писмен вид със самия работник. Работодателят не може принудително да заставя някой да извършва чужда работа, тъй като това е забранено от законодателството. От това следва, че кандидатурата за НРВ трябва да бъде предварително съгласувана и да се договорят съответните условия в писмен вид. Всеки заслужава достойно възнаграждение, а работникът на непълно работно време не е изключение. След изготвянето на списъка със задълженията, можете да пристъпите към изчисляване на натовареността, но споразумението за допълнителна работа може да бъде отменено по искане на служителя. Той трябва да даде тридневно предизвестие за решението си, за да може работодателят своевременно да намери негов заместник.
Публикувано от: Zaplata.bg
Още »
Обратна връзка? Как да я превърнем в мощен инструмент
Какво е това обратна връзка  Нека разберем заедно. Обратна връзка - това е отзивът, реакцията, отклика при определено действие или събитие според резултатите от дейността на служителя. С други думи, Вашият служител е направил нещо - Вие му кажете за това. Обратната връзка - това е мощен стимул за саморазвитие  Следователно, целта на обратната връзка - това е да се коригират действията на служителя, така че той да постигне целта по най-добрия начин. Или потвърдете правилността на неговите действия.  Можете да го направите и без обратна връзка, но ще трябва да сте ясно, че Вие губите: време. Служителят продължава да прави каквото знае. Ако не му кажете какво е добро и какво може да се подобри - той получава огромен опит, но пътят към резултата може да отнеме много дълго време; мотивация. Когато общувате със служител, Вие изслушвате неговата гледна точка и изказвате своята. Вие мотивирате служителя си да постигне по-добри резултати, давайки му увереност в правилността на действията му; откритост и ангажираност. Като споделяте притесненията си относно статуса на проекта / задачата / презентацията, между Вас се създават открити и честни отношения. По-ценно от това няма нищо. От такъв ръководител е малко вероятно някой служител да поиска да си тръгне. Кой и на кого дава обратна връзка  Грешка е да се мисли, че само ръководителя дава обратна връзка на подчинения. Инициирайте я сам, търсейки я сред вашите колеги, ръководител, подчинени.  Изградете своят професионализъм. Обратната връзка - това е един от инструментите, който ще ви помогне да се самоусъвършенствате. Първоначално има вероятност да срещнете някакво недоразумение: колегите не винаги ще намерят думи, някой ще каже нещо неутрално, други ще ви похвалят, а трети ще поискат време за формулиране. Основното нещо - не спирайте. Видове обратна връзка  Има положителна обратна връзка и конструктивна.  Защо давате положителна обратна връзка? Всичко е добре направено, всичко е ясно за всички, продължаваме да работим по-нататък ...  За Вас самите няма значение, изпратили ли сте писмо до клиента, имали ли сте успешни преговори? Кой, освен Вас, знае за това? Нека ​​подчертаем, че служителят прави нещо качествено и това има положителен ефект върху бизнеса - това е важно. Как да избегнем похвалата?  Няма смисъл да казвате на служителя, че той просто е страхотен и това е всичко. Това не носи ценности. Говорете конкретно, какво точно служителят е направил добре, какви негови действия ще доведат до успех.  Конструктивната обратна връзка подлежи на същите правила: да кажем конкретно какво е направено погрешно и как това може да повлияе върху резултата.  Не изкупувайте 'греховете' и Вашето недоволство от служителя. Често срещаме ситуация, в която ръководителя оправдава в главата си своя служител, мислейки за него или условно „прощавайки му”. Правила за обратна връзка Пригответе се за диалога. Направете ясен план за това, което искате да кажете и какво искате да се договорите. Диалогът със служител е толкова важен, колкото и външните преговори с партньорите.  Съществува прецедент, среща, обсъждане.  Говорете за факти без емоции. Потърсете причинно-следствената връзка: как действието на служителя влияе върху резултата.  Бъдете искрени - всеки от нас има различно ниво на емоционална интелигентност. Никой не търси от Вас съпричастност, ако това не е Ваше качество. Бъдете честни със себе си и с подчинените си. Не се страхувайте да признаете грешките си. Лидерът не винаги е прав, не може да знае всичко. Да, и не е длъжен. Признаването на това ви прави по-силен.  Не се срещайте напразно със служителя , за да му дадете обратна връзка, само защото компанията вече има шестмесечна оценка или HR е писал, че трябва да давате обратна връзка. Срещата в името на някакво правило никому не е нужна. Я-съобщения. Говорете от Ваше име ('Забелязах, попитах, предположих ...'). Опитайте се да изградите цялата си реч от първо лице, изключвайки предложенията от Вас („Вие забравихте, нямахте време“). Тези предложения се възприемат от мозъка като заплаха. Това се случва за секунди и тогава човекът вече спира да възприема това, което му се казва. Връщането му в конструктивния диалог ще бъде много по-трудно. Критерий за успех при обратната връзка  Ако след разговора, служителят може ясно да формулира какво се изисква от него - то това означава, че правилно сте му предали идеята си. Ако можете също така ясно да формулирате за себе си това, за което сте се договорили, какво конкретно трябва да направи вашият служител - това означава, че сте говорили конкретно. Ако имате същия план - тогава диалогът е бил продуктивен! Обратната връзка - това е инструмент на ръководителя не по-малко, а понякога дори по-важен от поставянето на задачи, делегирането и т.н. Обратната връзка развива сътрудника.  Обратната връзка Ви развива, Вие се научавате да разделяте емоциите от фактите и се научавате безобидно, но продуктивно да говорите със служителите си.
Публикувано от: Zaplata.bg
Още »
Всички статии