Ново търсене  

Работа от дома - предимства и недостатъци

Публикувано от: Zaplata.bg
08 Февруари, 2019 г.
Работа от дома - предимства и недостатъци
Снимка: shutterstock

Възможност за работа от дома предоставят голям брой професии. Те предоставят възможност за изпълняване на служебните задължения, без да е налице необходимост да се ходи в офис или да се излиза извън жилището. Това се отнася за много от професиите, които са свързани с областта на високите технологии.

По този начин работят много програмисти, графични и уеб дизайнери, счетоводители, преводачи, архитекти, юристи и други. Този начин на практикуване обаче не е запазен единствено за областта на най-високо квалифицираните специалисти, тъй като може да се упражнява и от хора с по-ниско образование.

Какви са предимствата и недостатъците

Работата от дома притежава редица предимства и недостатъци, като за различните типове хора натежават едните или другите. Така например, сред положителните страни са:

Разбира се, не всичко е задължително хубаво. Работата от дома си има и своите отрицателни страни. Основните минуси са:

Какви възможности за развитие има

В зависимост от професията и областта, в която се практикува, тя може да предлага по-големи или по-малки възможности. За надомната работа е характерно, че дава сравнително по-малки възможности за кариера и развитие, но за сметка на това дава свобода и често пъти е по-удовлетворяваща.

Това че хората с надомна работя рядко биват повишавани произлиза от естеството на работата. От друга страна обаче, този тип заетост може без проблем да се окаже дори по-доходоносна в сравнение с много други.

Какви обяви в Zaplata.bg можем да открием

Това, което можете да откриете в Zaplata.bg, трудно може да се намери на друго място. Тук ще попаднете на най-големия брой обяви за работа в родното интернет пространство.

Това дава възможност да добиете добра представа за тенденциите, за изискванията на работодателите, както и за онова, което можете да получите срещу труда си в дадена сфера.

Ако ви хареса дадено предложение, можете без проблем да потърсите контакт с работодателя. Ако ви интересува работата от дома, тук можете да откриете голям избор от предложения, които ще ви позволят да съчетаете професионалния и личния живот.

Още полезни обяви
Още полезни статии
Принципи на работа в тандем
В древните времена, различните култури са имали взаимно изключващи се принципи за изграждане на силови структури. В най-напредналите управленски структури се наблюдава сдвояване. Древна Спарта била управлявана от двама царе. Противно на принципа за единство в управлението, гръцката армия систематично се е ръководела от двама равноправни пълководци-стратези. Исус изпращал апостоли да проповядват по двойки и т.н. Тандемният принцип на действие е бил достъпен само за посветените, но се проявила разхерметизация и тези управленски знания вече са достъпни и много продуктивни. И така, предимствата на тандема са очевидни: натоварването е почти наполовина намалено, а мощността се е увеличила значително, независимо дали тя е физическа или интелектуална. Основното изискване за тандема е едновременност и съгласуваност. Ако един човек не съблюдава изискванията, това ще се превърне в трудност. Тандемният принцип на дейност, основан на равенството, е в основата на дългосрочните партньорства, премахва потискането и противопоставянето на бизнес-комуникациите, съкращава загубите за налагането на продуктите, предоставя възможности за растеж на производителността и творческата самореализация. Истината се ражда в диалога Тандемният принцип на действие представлява нова култура на мислене. По този начин, изразът „истината се ражда в спора“ често се разбира като диалог, но спорът най-често е конфронтация. Класиката на жанра е дебат за това, чия книга е по-добра (разбира се, всеки чете и хвали само своята), или да се изяснява кой е по-готин. Така, в разбирането на този израз може да има две противоположности: диалог с цел определяне на истината и конфронтация на „кой кого“. Предлага се следната конкретика: в спора се ражда противоречието, а истината се ражда в диалога. Спора приключва с „всеки има своя истина“ и страните се примиряват. Тоест, всеки има своето собствено разбиране за справедливост и текуща реалност. Но каква е основата на светогледа и културата на мислене? Всеки човек притежава присъщи само на него лични особености, които се наричат ​​„субективизъм”. Човека, личността, индивидът също се нарича субект. Вселената е обективна реалност, тя е многостранна и това са различни части от едно общо. Светогледът се определя от индивидуалните личностни особености на човека, а те са субективни за всеки. Съответно, не 'всеки има своя истина', но всеки има своя субективна представа за обективната реалност. И така, връзката между субектите - в допълнение към обмена на информация - това е конфронтацията, или диалога. Последното е по-естествена и удобна форма на общуване в колектива, между шеф-подчинен, при контакти в бизнеса, в семейството и като цяло между хората. Това е процес, при който имаме две субективни мнения за една обективна реалност. Целта - да се доближат до обективната реалност. Тандемен принцип на дейност - основа на високоефективните взаимоотношения Грешката е, че ако едно решение е изработено заедно, тогава отговорността се разделя по равно и се изпълнява заедно. Ако се консултирате с приятел или съпруг по време на работа, то е ясно какво да правите и да отговорите, но ако го правите с колега, тогава... Всяко управленско решение може да се изработи индивидуално или колективно. Но при въплъщение в живота, отговорността може да бъде само лична. За това ни е необходим тандем, защото неговите участници са равностойни партньори, желаещи и способни да чуят, слушат и разбират. По този начин има няколко условия за присъединяване към тандема. Участниците в тандема трябва да: станат равноправни партньори; желаят и да са способни да слушат и разбират; са способни да променят стереотипите си, ако те са погрешни или изкривени; изхвърлят всичко личностно и въз основа на здравия разум да се вслушват взаимно и аргументирано да отправят субективно мнение към партньора. Принципът на управление на тандема може да се сравни с „наковалнята“ на личността. Страхът от „загуба на лицето“ при този вид обработка, характерен за егоистичния индивидуализъм, е основната пречка, която трябва да бъде преодоляна, за да се уверим на практика, че „умът - добър, а двата - по-добри“. Този процес става още по-болезнен и неприятен, когато индивидът претендира за „интелектуална собственост“ и повече се извисява над другите в своята самонадеяност. Първоначална съвместимост няма. И не осъзнавайки, че са постигнали тандемен ефект, хората не полагат фокусирани усилия, за да гарантират, че променяйки отношението си към себе си и другите, те осигуряват съвместимост в тандем. Предимствата на принципа на тандема могат да включват също: Достъпност и приемственост; Колективна дейност със свободата на участниците; Липса на правни бариери; Липсата на разделяне между автора и потребителя, от автора и съавтора и отклоняването на ресурси за това, както и разхищаването им за осигуряване и поддържане на авторските права; Изключване на злонамереност, паразитизъм, присвояване и изкривяване. Тандемният принцип на управление - целта на ближния, която при постигането си се превръща в средство за реализиране на други, по-значими цели. Но е важно да не объркате тандема с псевдо тандема от рода на „Кокошката хвали петела, че той хвали кокошката“ или „общата мъка не е толкова горчива“ и т.н. Как изглежда това Проблем при взаимоотношенията „шеф-подчинен“ не съществува, но има проблем с връзката между хората и проблемът със сливането на личното аз със заеманата длъжност. Съответно, качеството на управление се постига, когато шефът отхвърли поробителството над подчинения. Това осигурява интелектуална и психологическа съвместимост и изгражда професионални политически отношения с всеки подчинен и въвежда този принцип в основата на корпоративната култура. Разбирането на Тандемния Принцип на Управление в обществото се изразява във факта, че само умните мениджъри интуитивно преминават в тандем. Проучванията са доказали, че най-комфортни и ефективни са „консултативните“ или „демократичните“ стилове на управление. Но стилът на управление - не е гаранция за качествено управление. Двама ръководители в еднакви условия и ситуации могат, при един и същ стил на управление, да имат различно качество на управлението и съответно различни резултати. По този начин, семинарите по формулирането на принципа на тандема трябва да се провеждат във всяко търговско или държавно предприятие. В края на краищата, „умът, който е добре устроен, е по-добър от добре напълнения“.
Публикувано от: Zaplata.bg
Още »
Необходимите връзки. Разширете кръгозора си
Нужните връзки в древността са служили като основа за човешкото благополучие. Какво можем да кажем за днешните времена - без нужните връзки сме за никъде. Поговорката „Не разполагай със сто лева, но имай сто приятели“ е актуална по всяко време и се отнася за всички сфери на живота, включително и за кариерата и бизнеса. Предимства от изграждането на правилните връзки: разширяването на кръга от контакти, които ще ви помогнат да намерите добра работа, да развиете бизнес или да решите различни проблеми. Колкото повече хора познавате, с които сте в благоприятни отношения, толкова повече успех ще постигнете в професията си и в живота като цяло; развитие на собствени комуникационни умения; получаване на удоволствие от живота и общуването с интересни хора. Ако нуждата всеки човек да има необходимите връзки не предизвиква у Вас съмнения, ако разбирате, че влиянието на околната среда върху човека е неизмеримо голямо, но не знаете откъде да започнете, вижте следния въпрос: Как човек да намери, поддържа и укрепва нужните връзки? Прелиствайте тефтера си със записки Всеки от нас има роднини, приятели, познати, които формират кръга ни от контакти. Но като правило, информацията за тях не е структурирана, тя е разположена хаотично и безсистемно. Водете си мини-картотека, събирайте информация, която можете да намерите за всеки, повече или по-малко полезен човек. Отделете категориите - роднини, колеги, приятели (приятелки, съученици и др.), Тези, с които общувате по „извънработните“ интереси (спорт, хобита…). Може би има и такива, с които отдавна не общувате. Как се справят те? Какво се е променило в живота им? Как всички тези хора могат да ви бъдат полезни лично? Какъв е техният кръг от познати? Връзките е нужно да се поддържат За да извлечете максимум ползи от връзките, те трябва да бъдат поддържани. Как човек може да поддържа и укрепва връзките си? Отговорът е прост: не позволявайте да бъдете забравени. Преглеждайте редовно списъка си с контакти и следете кога за последен път сте разговаряли с всеки от Вашите партньори и колеги. Изпращайте им покани в социалните мрежи, пишете им писма, поздравявайте ги по празниците. Най-често хората започват да мислят за тях, когато са уволнени и отчаяно се нуждаят от помощ, а не когато са в състояние да инвестират в тях. За да извлечете максимума от връзките, трябва да ги изградите и поддържате, преди да е необходимо да ги използвате. Ако само помолите за помощ и никога не предлагате да помогнете, малко вероятно е често да Ви бъдат предлагани услуги и няма да можете да използвате наличните възможности по най-добрия начин. Измислете си стратегия Необходимите връзки трябва да бъдат изградени стратегически. Това означава да си поставите цели и да ги планирате, преди да направите стъпката. Твърде често хората не се замислят, докато не проведат дузина или две случайни разговори за това, как са били съкратени и как се нуждаят от помощ. Но по този начин можете да изтощите връзката и да раздразните приятелите си с безцелни, размити приказки. Тогава може да е много трудно да се върнете назад и да кажете: „Добре, сега имам план, знам как бихте могли да ми помогнете.“ С други думи, за да използвате успешно връзките, трябва да знаете какво искате. Звучи просто, но в действителност може да бъде много сложно, затова са написани много книги по темата. Това също означава да знаете кой сте и как най-добре да се продадете. Когато се срещнете с някого, е малко вероятно да проведете едночасов разговор - по-скоро пет минути на парти или 20 минути на чаша кафе. През това време трябва да можете да създадете добро първо впечатление, да обясните кой сте, какво искате и какво можете да предложите, няма значение дали говорите за продукт, бизнес план или търсите нова работа. Съставете своята кратка богата история, съдържаща информация за това кой сте и какво сте направили. Използвайте го при запознанство като визитна картичка. Тук мнозина опитват да вместят колкото може повече информация, но целта е само да се привлече внимание за обмяна на контакти и получаване на възможност за по-подробна среща в бъдеще. Веднага щом осъществите този първи контакт, ще получите нов човек в мрежата си, а какво ще се случи по-нататък, зависи от вас. Поддържането и получаването на правилните връзки е трудно, но необходимата част от всеки ориентиран към кариерата човек. Обикновено на това не се отделя достатъчно време. Но ако се заставите да правите това редовно, в трудни моменти вашите връзки ще ви помогнат да излезете от ситуацията. „Най-богатите хора в света търсят и изграждат мрежи, а останалите търсят работа. Можете да имате грандиозна идея или продукт. Но те ще станат успешни само тогава, когато имате мрежа, чрез която можете да съобщите на хората за това. “ - Робърт Кийосаки.
Публикувано от: Zaplata.bg
Още »
Всички статии