Търсене  

Мотивационни писма - съвети и правила

Публикувано от: Zaplata.bg
14 Януари, 2019 г.
Мотивационни писма - съвети и правила

Мотивационното писмо е важна част от процеса по кандидатстване на ново работно място. Ако бъде изработено както трябва, то може да бъде ключът към поканата за последващо интервю.

 

На фона на изключителната конкуренция на пазара, дори самата покана в офиса на работодателя вече е една малка победа в битката за желаната от вас позиция в набелязаната фирма.

 

Как да напишем перфектното мотивационно писмо

Съществуват някои неписани правила, които дават насоки в изработването му. Образно казано, то е емоцията и цвета, които ще добавите към вашето делово и издържано в строг и безпристрастен стил CV.

 

Имайте предвид, че повечето професионални автобиографии изглеждат твърде подобно една на друга, ето защо то е от толкова голямо значение. Вие не сте същите като останалите кандидати и това е вашият шанс да го покажете пред своите потенциални бъдещи работодатели.

 

Европейските и международни стандарти за правилното му списване не се отличават особено, така че имат голям избор от места в мрежата, от които да почерпите вдъхновение. С малко насоки, можете да създадете сами ключа към интервюто, на което мечтаете да бъдете поканени.

 

Кои са най-важните елементи, които трябва да съдържа

От изключително значение е да поставите акцент на своите умения. Имайте предвид, че те не винаги се виждат във вашето CV, което по скоро поставя акцент върху квалификацията и стажа, които имате.

 

Заложете да това как вашите умения ще бъдат полезни на потенциалния работодател и какви грижи ще можете да му спестите ако работи с вас. Не поставяйте акцент на самите себе си, а на фирмата и на трудностите, с които тя трябва да се справя всеки ден.

 

Не говорете за заплати и пари. Това не е подходящият момент за това, нито мястото за изясняване на вашите очаквания. Тези въпроси може и да са много важни, но трябва да се изяснят в последствия и в личен разговор, в случай, че проявят интерес към вас.

 

Как да пишем мотивационни писма в Zaplata.bg

Освен разнообразие от обяви за работа, Zaplata.bg ви дава и възможността да се свържете с избран от вас работодател. За целта можете да изпратите нужните документи на посочените адреси за контакти. По отношение на писмото се придържайте към следното:

 

 Създай CV 

Още полезни статии
Плюсове на дистанционната работа
Знаем, че няма нищо по-хубаво от това да работим от вкъщи. Не се налага да ставаме рано сутрин, да бързаме, да попадаме в ежедневни задръствания, не се съобразяваме с колегите и избягваме всекидневния шум в офиса. Плюсовете на дистанционната работа са много. Най-големият плюс е, че имате възможност да се концентрирате върху работата си вкъщи, вместо в офис. В някои от случаите работата с много хора на едно място ни разконцентрира- съответно не можем да свършим нищо полезно. Друг плюс е, че винаги ще остане време да излезете навън, да свършите някоя друга странична задача или нещо ползотворно за вас самите, тъй като работното време не е фиксирано. Няма как да не споменем и факта, че работата от вкъщи е по-доходоносна, защото така спестявате средства за транспорт, обяд, кафета или цигари. Работното облекло също е от ключов фактор, защото много компании държат на изряден външен вид.  Да, именно това е хубавото на дистанционната работа- може да работите по пижама, докато пиете сутрешното си кафе или обядвате, без да има проблем, че сте по неофициално облекло.
Публикувано от: Zaplata.bg
Още »
Как да се избавим от стреса на работното място?
Справянето със стреса на работното място е важно както за кариерата ви в дългосрочен план, така и за вашето здраве. Живеем във време, в което той е навсякъде около нас. Причините за него са много- забързан делник, нерви, недостиг на време при много задачи, мобилни телефони и какво ли още не. Ето няколко метода за успешно справяне със стреса на работното място: Обърнете внимание на някои от задачите, които може да се отразяват върху вашето ниво на стрес. Шофирате ли до работното си място по един час всеки ден или повече, чувствате ли се като "пребити" само докато стигнете до там? Има ли начин, по който бихте могли да облекчите работните си ангажименти? Имате ли нужда да се научите как отвреме навреме да казвате „Не” на определени изисквания, отправени към вас? Потърсете начини да промените начина, по който вършите нещата, особено онези, над които имате контрол. Потърсете начини да разпределяте по-добре времето си   Често пъти, стресът е резултат от факта, че нямате достатъчно време да свършите всичко, което трябва. Спрете да си губите времето в разговори с колегите или лични телефонни обаждания, изолирайте се от постоянното „сърфиране” в интернет по лични причини. И най-важното- елиминирайте всички дейности, които „изяждат” от времето ви.  Намери си някакво физическо разтоварване, което да стане част от работното ви ежедневие Можете да ходите на фитнес, йога или друг спорт. Опитайте да откъснете съзнанието си от работата като се концентрирате върху някаква дейност. А защо не започнете да правите кратки разходки през обедната си почивка – самото излизане от офиса ще ви накара да изпуснете въздишка на облекчение и за момент да се „гмурнете” в динамичния живот навън – далеч от компютъра и другите рутинни неща.  
Публикувано от: Zaplata.bg
Още »
Всички статии