Ново търсене  

Как да превърнем работата в удоволствие?

Публикувано от: Zaplata.bg
27 Февруари, 2019 г.
Как да превърнем работата в удоволствие?
Снимка: shutterstock

Работата понякога е стресираща и неудовлетворителна. Но ние сами можем да променим това. Без значение колко е трудно да се справите с всички професионални предизвикателства, трябва на първо място да имате здраво съзнание. Ако се храните малко, не спортувате или задържате напрежението във вас, съвсем естествено няма да се чувствате добре. А ако не се чувствате добре, не можете да се отнасяте към работата си с вниманието и уважението, което е необходимо.

Освободете се от гнева

Гневът е нормална емоция. Но когато се придържате до такива негативни усещания, губите енергичността си. Когато се откажете от ядните мисли, ще освободите много пространство в съзнанието си, което може да бъде запълнено с положителни емоции.

Променете убежденията си

Убежденията са вашият силен коз. Те определят тона и посоката на кариерата ви. Ако казвате, че искате едно нещо, но всъщност вярвате в нещо съвсем различно, конфликтът, който ще възникне между разума и чувствата ви, ще ви възспира да вървите напред. Убежденията са важни за победата. Ако не вярвате, че можете да поддържате високо енергийно ниво в работата, вероятно наистина няма да го постигнете.

Променете отношението си

Кариерата ви може да бъде сравнена с пътешествие. И като при всяко пътуване, ще има приятни и неприятни изживявания по пътя -през годините на работа. Когато ви се случват хубави неща, със сигурност по-лесно ще се зареждате с енергия. Но когато се сблъсквате с предизвикателства, естествено ще е по-трудно да се справите ефективно с нивото на енергичност.

Превърнете работата в удоволствие

Работата предлага множество възможности да избирате. Някои от тях вдъхновяват и ви дават енергия, а други могат да ви обезсърчават и демотивират. Разбира се, никой не прави лош избор съзнателно. Всеки път, когато изядете нещо, което не подхранва тялото ви или пък решите да пропуснете тренировка, вероятно сте направили това, което сте смятали за най-добре в момента. Когато се научите да разпознавате избора, който ви вреди, ще се научите да избирате по-добрия вариант.

Помислете върху настоящата си работа

Замислете се добре – по какъв начин ви кара да се чувствате (настоящата работа)? Зарежда ли ви с енергия или точно обратното? Много хора остават на работното си място по-дълго, отколкото им се иска, защото не са сигурни какво трябва да е следващото им действие. Успокояват се, че отговорът ще се появи някой ден. Когато и да дойде този ден, те ще предприемат нужното действие. Но дотогава те остават нещастни и сковани.

Как Zaplata.bg помага в избора ви

Ако все пак не успявате да намерите удовлетворение на работното си място, трябва да обмислите възможността да започнете нова работа. Zaplata.bg може да ви бъде от голяма полза, като ви дава актуална информация за всички налични свободни работни места във вашата сфера.

Можете да намерите нещо, което представлява интерес за вас, а това е само първата стъпка към промяната. Тук можете да се свържете с работодател, а ако всичко мине гладко, бихте могли да започнете на ново място.

Още полезни обяви
Още полезни статии
Как да си намерите работа в маркетинга
Какво да направите, ако останете без работа - няма никакви предложения, мама-татко са без фабрики и параходи, приятелите не Ви вземат под крилото си? Вземете нещата в свои ръце, като се възползвате от маркетинговите инструменти! Какво трябва да знае всеки, който търси работа в България Ако и вие първо сте попаднали в месомелачката на интервютата, тогава помнете: Това е рулетка. Ако ви откажат - няма нужда да се разстройвате, това е нормално. Приемете го като факт, че в България на някакъв етап могат просто да Ви игнорират, да не Ви дават отговор, да Ви игнорират по телефона или в Whatsapp. Ако не Ви наемат, тогава това не означава, че сте тъпи или некомпетентни. Може би сте на неподходящото място или ви интервюират некомпетентни хора. Може би това е ретроградния Меркурий. Като цяло, не забравяйте параграф 1. Ако не сте наети, то тогава това не означава, че сте тъпи или некомпетентни. Може би Ви интервюират  некомпетентни хора. А сега поред Колектива при нормален подбор от интервюта напомня на обикновен CRM с няколко етапа. Точно както в маркетинга: 1) Отговор (Попадение в CRM). 2) Покана за интервю с HR (Първичен контакт). 3) TЗ - тестово задание. 4) Покана за интервю с маркетинг мениджъра / Group Head / CMO / Или веднага с СЕО. 5) Оферта / Реджект (Реализиран / Не реализиран). Няма стандарти за подбор в маркетинга и всяка компания сама измисля етапите на интервютата. Може да има 5 кръга с две TЗ. Може би TЗ изобщо не съществува. Възможно е да няма етап с HR, в който самите търговци да си търсят мидъл-маркетолози. Каша, но такава е реалността. Интервютата от клиентска страна - това винаги е каша и недоразумение. Случвало се е да няма етап на TЗ и да вярват на честната дума за дадения човек, но се случва да се дадат няколко тестови задачи. В 90% от случаите има тестова фаза, а в половината от тях е адекватна. Разбора на примерите и адекватността на TЗ ще ги дискутираме в друга статия. Заданията на самите интервюта в Live режим също ги има, но не винаги и те са различни. Рекрутинг в България Българския рекрутинг е такъв, че комуникацията на всеки етап може просто да приключи. Дори ако всичко върви добре и финалния рунд е с Chief Marketing Main Galaxy Executive Officer. Тук можете да се досетите: или реално се сливат, защото не успяват на даден етап, или са взели някого и комуникацията с Вас я зарязват. Или вероятно просто са невъзпитани. Тъжно, но е вярно.
Публикувано от: Zaplata.bg
Още »
Защо да плащате голяма заплата
От какво се състои животът ни? От гледна точка на нашата адаптирана философия и субективен мироглед. Тези компоненти не само ни помагат да се ориентираме в съвременния свят, но и могат да променят коренно живота ни. За да успеем, трябва постоянно да търсим начини да подобрим своите гледни точки, постоянно да научаваме и разширяваме съзнанието си. Един от бизнес философите на западния свят, Джим Рон веднъж каза: 'Вие получавате заплащане за значимостта Ви на пазара. Ако не сте много ценни, никога няма да спечелите много пари.' Този принцип противоречи на това, което обикновено се преподава в университетите и бизнес училищата. Ние сме научени да се борим в червените океани на конкуренцията или да измисляме нови ниши в сините океани, но никога не ни се казва, че ако наистина искаме да станем богати - трябва да се заемем с популяризирането на нашата персона, да увеличаваме своята ценност за пазара. Ако разберете тази мощна философия и я осъзнаете в живота си, ще получите мощно предимство пред тези, които не го правят. Много от нас често обвиняват икономиката, работата или правителството за ниските си доходи, но не правят нищо за подобряване на своята стойност и за придобиване на нови умения. Трябва да разберете - суровата истина е, че винаги ще получавате толкова, колкото струвате, а не толкова, колкото очаквате или по някакви субективни причини са решили, че сте достойни за нещо. Защо някои специалисти получават 800 лв. на месец, а други, заемащи същата длъжност и работещи в компании със същата величина - 4000 лв.? Просто е - някои са станали по-ценни за работодателите си от други. В съзнанието на експертите има стари основи, които им пречат да продължат напред. Трудов стаж Общоприето е, че броят на годините, отработени в една специалност и в една компания, увеличават самоценността в работата. Често чувам такива изказвания: „Имам повече от 10 години опит и трябва да ми плащат повече.“ Но ако през тези 10 години човек е работил в една организация и всекидневно е изпълнявал едни и същи отговорности, това не е 10 години опит, а е една година опит, умножена по 10. В крайна сметка, той не е придобил нови умения през това време и нищо ново не е научил. Единствените изключения са специалистите, работещи в компаниите с проектна бизнес система, където всеки път специалистът трябва да решава нови проблеми, благодарение на които натрупва нов опит. Но на българския пазар има много малко такива компании. Възраст Едва наскоро експертите от различни направления започнаха да разбират, че възрастта не е гаранция за висок доход или пазарно търсене. Възрастта не е ценност, но само ако не докажете, че за всичките години, в които сте работили, непрекъснато увеличавате уменията си и научавате нещо ново, изправяте се пред нови ситуации и успешно ги преодолявате. Тогава възрастта ви, дори и в миналото, ще добави към Вас значимост и солидност. Винаги трябва да помните: „Ако работите за някого, можете да спечелите за прехраната си, но ако работите за себе си, ще направите цяло състояние“. За целта не е необходимо да сменяте компанията, правителството, шефа си или други обстоятелства. Достатъчно е да промените отношението си към дейностите си, да започнете да мислите първо за себе си, за собствената си печалба и след това за факта, че имате нужда от компанията, в която работите. Вашият план за растеж на собствената Ви значимост трябва да бъде много по-висок от плана за растеж в компанията, в която работите - това гарантирано ще увеличи значимостта ви в очите на шефа. Нека си припомним ученията на древните мъдреци или такива изтъкнати психолози, като Дейл Карнеги или Ханс Айзенк, които спориха и доказаха на практика, че отношенията в обществото са следните: как се отнасяме към себе си, така ще се отнасят към нас и околните. Не обичаш себе си и никой няма да те обича. Не се уважаваш и никой няма да те уважава. Смяна на компаниите, тактиките, стратегиите, учителите - винаги трябва да останете верни на себе си и да мислите преди всичко за себе си. Стремете се да станете по-добри. Вместо да сравнявате себе си с другите, разграничете се от тях. Единственият човек, от когото трябва да се стремите да бъдете по-добър, е този, който сте били вчера. За какво ще ви ценят на пазара? Експертност в отрасъла, в който работите (познания за индустрията, конкуренти, нови тенденции, динамика на цените и т.н.) Производителност . Какво и колко сте направили Ефективност. Как изпълнявате задачите си Организационни умения . Способността да организирате другите и да получите високи резултати Влияние . Как да убедите другите да направят нещо Личен бранд . Колко добре сте известни на пазара и на вашата целева аудитория. Репутация . Какво знаят и мислят другите за вас Визия. Способността да виждате всяка ситуация в глобален формат, като игра на шах Контактуване . Как се отнасяте към другите и вашата общителност, скорост на намиране на „общ език“ Отношение . Вашето отношение към себе си и останалите Вашите връзки . Възможността да узнаете това, което другите не успяват В съвременния свят няма ограничения за нивото на вашия успех. Това е най-доброто време в историята на човечеството за тези, които вземат решения и не търпят посредствеността. Поемете отговорност за финансовото си благополучие, станете ценни, започнете да мислите на първо място за себе си и ще промените заобикалящата ви действителност и ще престанете да зависите от обстоятелствата. Успех!
Публикувано от: Zaplata.bg
Още »
Всички статии