ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
Приема входящите телефонни обаждания и посреща пациентите в медицинския център. Дава информация и ориентира клиента/пациента. Обработва направления за прегледи в информационната система на медицинския център. Проверява здравноосигурителния статус на пациентите, води регистри и клиентска картотека. От администратора се изисква да има умения за работа с фискално устройство и парични потоци. Участва при осъществяване на промоционални, медицински услуги. Управлява, входяща и изходяща кореспонденция, електронна поща, факс, деловодство. Изготвя, контролира и участва в спазването на плановите графици на специалистите, по кабинети. Спазва и прилага вътрешните правила, и процедури за работа.
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ:
• Образователна степен бакалавър.
• Минимум пет години стаж в областта на продажбите.
• Мотивираност и желание за работа в екип.
• Приветлив външен вид.
• Отлични комуникативни умения.
ДОПЪЛНИТЕЛНИ ПРЕДИМСТВА:
• Образование-бакалавър по „Здравен мениджмънт” или „ Социален мениджмънт”.
• Владеене на английски език.
• Опит в работа на рецепция, регистратура, работа с клиенти – минимум пет години.
ЛИЧНОСТНИ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ИЗПЪЛНИТЕЛЯ:
• отговорност и прецизност.
• аналитично мислене и концентрираност.
• изпълнителност и организираност.
• честност и лоялност.
КАКВО ПРЕДЛАГАМЕ:
• Възможност за дългосрочен ангажимент.
• Позиция в постоянно развиваща се компания, която цени високо персонала си и инвестира в развитието му.
• Възможност за професионална реализация.
• Работно време по предварително установен график.
Ако се идентифицирате с нашите изисквания, можете да кандидатствате за позицията - като изпратите актуална автобиография и снимка.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, според ЗЗЛД.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на събеседване.