ОПИСАНИЕ:
- Поддържа входяща и изходяща кореспонденция;
- Осъществява комуникация с доставчици и клиенти;
- Обработва различни клиентски запитвания, подготвя оферти и проформа фактури;
- Осигурява активна административна подкрепа на Управителите, Търговски Директор и Счетоводен отдел;
- Отговаря за изготвянето на различни видове справки;
- Отговаря за правилното администриране на офиса;
- Грижи се за снабдяването с офис материали и поддържането на офис техниката;
- Следи за вътрешния ред и спазването на работното време от всички служители в офиса;
- Води оперативна финансова отчетност –касови плащания, работа с касов апарат, издаване на фактури;
- Работа със складова програма;
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ:
- Отлични комуникативни умения;
- Отлични организаторски способности; да реализира проектите докрай, спазвайки поставените срокове;
- Умения за работа с офис техника: факс, копирна машина, скенер, принтер;
- Отлични компютърни умения - Microsoft Office;
- Да работи добре в екип;
- Писмено и говоримо владеене на английски език;
- Техническо образование, придобити знания и опит в сферата на електрооборудването и продажбата на електроматериали.