Изисквания:
- отлични комуникативни умения , лична презентация и положително отношение
- организационни умения
- познаване на национален и международен пазар
- образование в сферата на туризма;
- опит като старши-администратор/фронт офис мениджър;
- владеене на английски , немски и руски език
Задължения:
- ръководи и координира дейностите, свързани с резервацията и настаняването на гостите в хотела;
- осигурява и контролира високо качество на предлаганите услуги на клиентите на рецепцията;
- проучва рекламациите на клиентите за обслужването и уведомява съответните звена за допуснатите слабости и нарушения;
- оказва съдействие на гостите на хотела с предоставяне на необходимата информация;
- контролира изпълнението на трудовите задължения на дежурните служители в звеното ;
- осъществява материално-отчетнически контрол на рецепцията.
Личностни качества:
- умение за работа в екип;
- дисциплинирана, отговорна и лоялна личност;
- умение за работа с клиенти.
Месторабота: Варна / България