Във връзка с разрастването на дейността на нашия клиент, който е водеща фирма, специализирана в екетронна търговия, се търси за централния офис в Стара Загора:
Оператор обработка на поръчки в електронен магазин
Задължения и отговорности:
- Изписване на стоката за поръчки на клиенти;
- Обработка на клиентските поръчки;
- Обработка на заявки и зареждане на закупената стока в складовата ни система;
- Разпределяне и подреждане на стоката в склада;
- Пазаруване на стока от доставчици.
Какво търсим ние:
- Много добра компютърна грамотност;
- Ентусиазирана, енергична и комуникативна личност, способна да работи в екип и понякога под напрежение;
- Изключително внимание към детайла;
- Гъвкавост и лесно ориентиране в динамична среда;
- Способност за самостоятелно разпределяне на времето и изпълнение на поставените задачи в срок;
- Умение за разрешаване на проблеми;
- Експедитивност, прецизност и отговорност при изпълнение на поставените задачи;
- Желание за учене и развитие;
- Лоялност;
- Предишен опит не е задължителен.
Какво ти предлагаме:
- Въвеждащо и последващо фирмено обучение;
- Стимулираща и много приятна работна атмосфера, където ще имаш възможност да се учиш и надграждаш своите умения;
- Мотивиран, готин и успешен екип, с който работата ще е удоволствие;
- Трудов договор на пълен работен ден и на пълни осигуровки;
- 20 дни платен годишен отпуск.
Ако ти хареса това, което прочете дотук и мислиш, че това е желаната от теб работа, която ще вършиш с удоволствие, не се колебай да ни изпратиш своята автобиография. Ако преценим, че твоите личностни качества и твоите умения съвпадат с нашата фирмена култура, ще те поканим на среща в офиса ни.
Лиценз 2589, от 03.08.2018г.