Офис мениджър
Фирма предлагаща услуга - Поддръжка и управление на етажни собственисти, офис сгради и комплекси търси човек за екипа си:
ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
* Обработка на входяща/изходяща кореспонденция - по телефон, по е-mail
* Следи стриктно за изпълнението на поетите ангажименти към ЕС;
* Издаване на фактури;
* Водене на складова наличност;
* Организиране на ежемесечните посещения по сградите;
* Разплащане на фактури и разходни документи;
* Издаване на протколи;
* Създаване на таблици нужни за работния процес;
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ДЛЪЖНОСТТА:
* Компютърна грамотност и умения; - Office пакет основно Excel и Word - Задължително.
* Силна мотивация за развитие;
* Проактивност от към улесняване на работните процеси;
* Умения за работа под напрежение и поставени срокве;
* Умение за работа в екип, инициативност, комуникативност, лоялност.
НИЕ ВИ ПРЕДЛАГАМЕ:
* Обучение;
* Възнаграждение в зависимост от поеманите отговорности;
* Пълно социално осигуряване;
* Дългосрочни трудови взаимоотношения.