Рецепционист
Отговорности:
-Приема, настанява и регистрира гостите на хотела;
-Проверява данните от документите за самоличност и вписаните в регистрационната карта;
-Удостоверява платежоспособността на клиентите и начина на плащане;
-Води сметките на клиентите за предоставени основни и допълнителни услуги и ги приключва;
-Осъществява предаване на съобщения, пратки, писма, и др. на клиентите;
-Съставя информационни справки;
-Комуникира с персонала от други звена на хотела за осигуряване безпроблемния престой на гостите;
-Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността;
Изисквания:
- Дипломa за завършено образование .(МОЖЕ И СТУДЕНТИ-специалност туризъм );
- Владеене на английски език и компютърни умения. Втори чужд език е предимство;
- Умения за оценка на нуждите на клиентите и на тяхната удовлетвореност;
- Умения в координиране на хора и информационни потоци;
- Способност да проявява персонална грижа спрямо клиентите;
- Способност да оперира с различни потоци информация;
- Приятелско и ненатрапчиво поведение; изряден външен вид;
- Умение да контролира емоциите си в стресови ситуации;
- Конфиденциален, бърз, наблюдателен и внимателен.
- Познаване и умения за работа с Fidelio 8 е предимство;
Компанията предлага:
- Работа по график 2/2, на смени - дневни/нощни;
- Фирмено обучение;
- Възможност за работа в млад и мотивиран екип;
-Ваучери;
-Удобна локация;
Ако предложението ни представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля кандидатствайте или изпратете автобиография (задължително със снимка!)
Автобиографии без снимка няма да бъдат разглеждани!
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю!
Вашата кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност. Всички разходи свързани с подбора на персонал са за сметка на работодателя. Документи за кандидатстване не се връщат.
Данните, които ни предоставяте, са лични данни по смисъла на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.