Офис асистент
За наш клиент, транспортна фирма за международни превози, търсим:
Офис асистент
Основни изисквания:
- отлична компютърна грамотност;
- добри комуникационни умения;
- познания по първично счетоводство;
- опит на подобна длъжност, в областта на международния транспорт, е предимство;
Основни задължения
- водене на бизнес кореспонденция;
- обработване на документация, свързана с транспортната дейност;
- отчитане на шофьорите и изчисляване на техните отчети и всички справки, свързани с международния транспорт;
- контакт с шофьорите;
Фирмата предлага:
- трудов договор и осигуровки на реалната работна заплата;
- възможност за професионално израстване и кариера в голяма организация;
- работно място – жк. Гео Милев (до зала Фестивална);
- работно време – пет дневна работна седмица от 9.30 – 19:30 ч. с 1 час обедна почивка и 2 технологични почивки от по 15 минути;
- много добро заплащане по договаряне и с възможност за последващо финансово развитие;
- служебен телефон;
Роста Балкани Ейч Ар ЕООД е лицензирана агенция за подбор на персонал с изцяло безплатни услуги за кандидатите.
Лиценз No. 2200/12.01.2017-безсрочен, издаден от Министерство на труда и социалната политика.
Моля, изпращайте автобиографии с актуални снимки на български език.
Всички предоставени кандидатури и документи ще бъдат разгледани в пълна конфиденциалност и в съответствие с Регламента за защита на лични данни. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.