Служител в офис на застрахователна компания
Нашият партньор е успешно развиваща се компания в сферата на общото застраховане. Поради нарастващия обем на работа, търсим да присъединим към екипа:
Служител в офис на застрахователна компания
Отговорности:
- Организация и координация на работния процес в офиса, включително обработка на база данни;
- Извършване на текущи административни задачи;
- Ежедневна комуникация с настоящи и потенциални клиенти на компанията;
- Следене и контрол на сроковете на застрахователни полици.
Компанията предлага:
- Трудов договор и вътрешнофирмено обучение;
- Дъгосрочност, сигурност, добри работни отношения;
- Стандартно работно време от понеделник до петък + 1 съботна смяна месечно;
- Възможност за развитие в компанията.
Изисквания:
- Опит в сферата на застраховането ще се счита за предимство;
- Умения за работа с MS Office packet (Outlook, Excel, Word, Power Point);
- Средно/висше образование;
- Отлични комуникативни умения.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
"Чирак Консултинг" притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №3516 от 21.04.2023 г.