Специалист ТРЗ и Човешки ресурси
Нашият клиент е утвърдена компания, която се отличава със значителен професионален опит в сферата на търговия на едро и дистрибуцията на бързооборотни продукти за бебета и малки деца – детски храни, пелени, продукти и аксесоари за хранене и хигиена. Тяхната мисия е да предлагат висококачествени и иновативни продукти, които отговарят на нуждите и очакванията на родителите и да подкрепят здравословното и хармонично развитие на техните деца.
Във връзка с разширяването на своята дейност и укрепването на позициите си на местния пазар, компанията търси да назначи мотивиран и амбициозен специалист за своя офис в София на позиция:
Специалист ТРЗ и човешки ресурси
ОТГОВОРНОСТИ:
- Цялостно администриране на трудовите възнаграждения на служителите в компанията;
- Работа с графици и присъствени форми, отчитане на сумирано работно време;
- Създаване на досиета на новите служители, отговаряне за наличието на всички необходими документи и архивиране на досиетата;
- Администриране на социалните придобивки на служителите в компанията;
- Отговорност за сътрудничеството със Служба по трудова медицина;
- Организация на тийм билдинги или друг вид фирмени мероприятия.
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УСПЕШНИЯ КАНДИДАТ:
- Икономическо образование;
- Минимум 5 години опит на подобна позицив;
- Много добро познаване на действащото трудово и осигурително законодателство;
- Отговорно отношение и качествено изпълнение на извършваната работа;
- Отлична компютърна грамотност – MS Office;
- Опит със специализиран софтуер „Бизнес Навигатор заплати“;
- Владеенето на английски език би било предимство, но не е задължително условие.
КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
- Възможност за работа и професионално развитие в престижна компания;
- Мотивиращо възнаграждение;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Ваучери за храна;
- Бонуси след прослужено време в компанията;
- Стандартно работно време: от 09.00 ч. до 18.00 ч.
Ако се интересувате от тази позиция, моля изпратете Ваша актуална автобиография /CV/. Ще се свържем само с предварително одобрените кандидати.
Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.
Horizons е консултантска фирма с 20-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.