СТАРШИ ЕКСПЕРТ
О Б Я В Л Е Н И Е
На основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждането на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители, МЗ № 8121з-911/06.06.2023 г. относно възлагане на правомощия на орган по назначаването по служебното правоотношение с държавните служители по чл. 142, ал. 1, т. 2 от ЗМВР и заповед рег. № 8121 К - 6880/20.07.2023 г., обявява конкурс за заемане на 1 (една) вакантна длъжност
СТАРШИ ЕКСПЕРТ
в сектор „Управление на собствеността и материално осигуряване“ към отдел „Управление на собствеността“ при Академията на МВР, длъжностно ниво 9, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията, наименование на длъжностното ниво: експертно ниво 5
І. Минимални и специфични изисквания за длъжността:
1. Образователно-квалификационна степен - „бакалавър“.
2. Професионална област - съгласно ПМС 125/24.06.2002 г.
3. Професионален опит - 2 години или минимален ранг IV младши.
4. Кандидатите да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител (ЗДСл).
ІІ. Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика:
- Организира, координира и непосредствено участва в материално-техническото осигуряване на структурното звено;
- Изучава потребностите на структурата и служителите от материално-техническо осигуряване и социално обслужване по отделни видове и ги обвързва със съответните заявки по определен ред за планиране в министерството;
- Осигурява материално-техническото снабдяване и социално обслужване по отделни направления – транспорт, въоръжение, техника, вещево доволствие, стопански дейности, почивно дело, капитално строителство и ремонти, обществено хранене и др. в рамките на предоставените на структурата финансови средства и чрез централни доставки и разходи от висшестоящите структури и звена;
- Отговаря за стопанисването и правилната употреба на предоставените материално –технически средства и недвижима собственост;
- Участва в разработването на вътрешни правила за материално-техническото осигуряване и социално обслужване в съответната структура;
- Изготвя отчети и анализира материално-техническото осигуряване в съответствие с поставените му задачи;
- Предлага на ръководството мероприятия за усъвършенстване организацията и дейностите по материално-техническото осигуряване.
III. Начин за провеждане на конкурса:
- Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност.
- Интервю.
ІV. Граници (от - до) на заплатата, определена за длъжността за степен 1 - от 780 лева до 1800 лева, съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация (НЗСДА).
При назначаване на кандидата спечелил конкурса, се определя основна месечна заплата по Приложение 1 към Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и съгласно Вътрешните правила за заплатите в МВР.
V. Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса са:
1. Писмено заявление за участие в конкурса по образец съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл).
2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл - по образец.
3. Копие от документ за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността. Когато дипломата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит.
5. Копие на документи за придобит ранг, при наличие на такъв.
6. Копие от други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.
Кандидатите следва да имат предвид обстоятелствата посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
VІ. Място и срок за подаване на документите за участие:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник. Срокът за подаване на документите е 10-дневен от датата на публикуване на обявлението за конкурса, на адрес: гр. София, бул. „Александър Малинов“ № 1 в стая 506, всеки работен ден от 09.00 ч. до 11.00 ч. и от 13.00 ч. до 16.00 ч.
Документите може да се подават и по електронен път на електронен адрес: [email protected], като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
VІІ. Оповестяването на конкурса, списъците и други съобщения във връзка с конкурса да бъдат обявени на електронната страница на дирекция „Човешки ресурси” - МВР.
Телефони за справки и допълнителна информация - 02/9829 264 и 02/9829 316.
Копие от обявлението да се изпрати на дирекция „Човешки ресурси” - МВР и на Академията на МВР за сведение и изпълнение.