Административен специалист с немски
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа. Вие не сте изключение!
Клиентът ни е водеща международна компания в сферата на аутсорсинг индустрията.
С цел разширяване на дейността им и увеличеният обем работа, компанията търси да назначи кандидати, които желаят да се развиват в отдел поръчки и плащания. Позицията, на която ще бъдете назначени е:
- Комуникиране и подпомагане на бизнес клиентите на компанията относно техни запитвания;
- Обработване на поръчки и плащания на бизнес партньорите на компанията;
- Работа със специализиран софтуер.
Нашият клиент Ви предлага:
- Конкурента заплата с безсрочен трудов договор;
- Богат социален пакет (ваучери за храна, транспортни разходи и др.);
- Стандартно работно време;
- Кариерно развитие.
Това, което очакваме от Вас, е:
- Да владеете немски език на ниво С1;
- Да владеете английски език на много добро ниво - В2;
- Да притежавате отлични комуникационни умения;
- Да имате икономическо образование или опит в аутсорсинг сферата.
Ако позицията представлява интерес за теб, не се колебай да ни изпратиш своята автобиография!
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с 2361 от 15.09.2017г