Административен координатор с италиански език
За наш клиент, занимаващ се с проектиране, изграждане и въвеждане в експлоатация на съоръжения за производство на електроенергия, търсим:
Административен координатор с италиански език
Основни изисквания:
-Отлично владеене на италиански език – писмено и говоримо;
-Опит на същата или подобна позиция – задължително условие;
-Английски език - голямо предимство;
-Високо ниво на компютърна грамотност – MS Office;
-Възможност за бързо започване на работа;
Основни задължения:
-Координиране на дейностите и задачите, свързани с ежедневната работа на офиса;
-Изготвяне на справки, планиране и координиране на срещи, провеждане на интервюта за подбор на персонал;
-Въвеждане и обработка на първични счетоводни документи;
-Водене на кореспонденция на български и италиански език с партньори и клиенти;
Компанията предлага:
-Много добри условия на труд в центъра на гр. София;
-Стандартно работно време;
-Трудов договор и осигуровки;
-Фирмено обучение в Италия;
Роста Балкани Ейч Ар ООД е лицензирана агенция за подбор на персонал с изцяло безплатни услуги за кандидатите.
Лиценз No. 2200/12.01.2017-безсрочен, издаден от Министерство на труда и социалната политика
Моля, изпращайте автобиографии с актуални снимки на италиански език.
Всички предоставени кандидатури и документи ще бъдат разгледани в пълна конфиденциалност и в съответствие с Регламента за защита на лични данни.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.