Администратор офис
Хората в офисите са лицата, гласовете и усмивките на Еконт. С тях пазарът се среща всеки ден. Те общуват с крайните клиенти, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Служителите в офисите най-добре познават потребностите и желанията на клиентите, затова често успяват да ги превърнат в приятели на бранда.
Успешният администратор офис:
• гарантира, че услугата на Еконт е по мярка на клиента. Винаги намира правилното решение на конкретната нужда;
• обслужва с грижа и доверие. Проявява човещина, разбиране и внимание към клиента;
• има нюх за продажби, привлича нови клиенти и умее да организира както документи, така и задачи, хора и ресурси;
• общува активно с колеги и клиенти и има нагласата “Ще направя нужното”, “Всичко е възможно” и “Зависи от мен”;
• се ориентира бързо в нови софтуери;
• вижда възможностите във всяко предложение и се чувства комфортно в динамиката на промяната.
Като част от екипа на един от партньорите ни в гр. София, ти ще:
• приемаш, предаваш и съхраняваш пратки в офиса и свързаните с това документи
• консултиране на клиентите при избора на услуги и опции по доставките
• организираш превозването на пратките между логистичния център и офиса
• обработваш парични преводи
Ние ти предлагаме:
• стартово възнаграждение от 1700лв. бруто
• качествено работно облекло
• модерна техника и поддържано работно място
• ваучери за хранана стойност до 200 лв.
Кандидатствай тук като изпратиш своята актуална автобиография.
Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Избраният кандидат ще сключи трудов договор с Еконт Експрес ООД.