Sales back office специалист
В CallFlow разработваме и предлагаме иновативни телекомуникационни решения вече 15 години. Позиционирани сме на българския и международен пазар и работим с компании от всички сектори.
Поради нарастващия интерес от страна на клиентите, разширяване на пазарния дял и налагането на пазара на новата ни платформа за многоканална комуникация Omnilinx, търсим опитен Sales back office специалист, който да работи съвместно с търговския екип по активации и консултации на нови клиенти.
Важни за нас са следните качества:
Ангажираност и лоялност.
Желание за обучение и самодисциплина.
Логическо мислене.
Инициативност и организираност.
С какво ще се занимавате:
Изготвяне на договори и съпътстваща документация за нови сделки.
Организиране на процеса по внедряване на решенията при клиент, обучение на служителите и оформяне на документи по активацията, вкл. протоколи за приемане на услугата.
Водене на активна кореспонденция с клиенти по време на внедряването.
Работа с ERP система.
Работа с други свързани екипи, като финансов и технически отдел.
Изисквания:
Образование в областта на телекомуникациите е предимство.
Професионален опит в областта на продажби и/или поддръжка на софтуерни решения е
предимство.
Добри аналитични, комуникативни и организационни умения.
Способност за работа в екип.
Ориентация към постигане на резултати.
Технически познания и възможност за консултиране на клиенти.
Отличен писмен български език.
Владеене на английски език е предимство.
Отлична компютърна грамотност (Microsoft Office, CRM, ERP)
Свидетелство за управление на МПС.
Условия на труд:
Атрактивно и мотивиращо възнаграждение, което се състои от фиксирана част и месечни бонуси на база постигнати резултати.
Стандартно работно време: от понеделник до петък – от 9:00 до 18:00 часа.
Възможност за home office до два дни от седмицата след съгласуване.
Ментор, който се грижи за обучението през първите месеци.
Допълнително здравно осигуряване.
Multisport карта за спорт, възможност за спорт до 2 часа на седмица в работно време.
Ваучери за храна.
Фирмени събития.