"Кедрон 7 Хоум" ООД е компания занимаваща се с поддръжка и управление на етажна собственост. Едни от първите на пазара, предлагащи услугата "Професионален домоуправител" и "Касиер" на сгради в режим на етажна собственост в България.
Поради увеличаване обема на работа и свързаната с това необходимост от разрастване на екипа, търсим служител на длъжност Офис сътрудник. Дейността обхваща:
-Работа с документи;
- Работа със специализиран софтуер за управление на етажна собственост;
- Комуникация с администрации и дружества свързани с етажните собствености;
- Комуникация с клиенти на дружеството - по телефон и с имейли;
Изисквания за заемане на длъжността:
- Шофьорска книжка (задължително).
- Добро отношение към клиентите.
- Комуникативност.
- Работа в екип.
- Добра лична хигиена.
- Желание за работа.
- Желателно е кандидатите да имат опит в работа с администрации.
- Познаването на ЗУЕС и други нормативни актове свързани с него, ще е предимство.
- Предвидено е безплатно обучение, което ще бъде заплатено на кандидата.
- Желателно е кандидатите да изпратят и мотивационно писмо.
Компанията предлага:
- Конкурентно стартово възнаграждение.
- Нормално работно време от понеделник до петък от 09.00 часа до 17.30 часа. Почивни дни събота и неделя, както и всички официални почивни дни.
- Трудов договор съобразен с българското законодателство.
- Сигурно работно място.
- Добро отношение.
Предлагаме постоянна трудова заетост при подписване на трудов договор с Кедрон 7, със стартово възнаграждение от 1300,00 лв., нето.
Ако разпознавате себе си в описаното по-горе, изпратете своята автобиография на български език с актуална снимка. Ще се свържем с одобрените по документи кандидати.
За допълнителна информация: Филип Еленков - 0876 400 502