Вашите квалификации:
• Силни организационни умения
• Предишен опит като административен асистент или офис администратор
• Отлични лични презентационни и комуникационни умения
• Образование до минимум средно образование. Предпочитана степен-висше образование.
• Добри умения в Microsoft office: Excel, Word,..
• Свободно владеене на английски, немски или френски език е предимство
• Желание за пътуване (Германия, Франция)
• Способност за работа в екип и гъвкавост
Вашата роля:
• Организиране и координиране на процедури и процеси за прием и координация на офиса
• Отговаряне на всички входящи повиквания и прехвърляне към разширения или приемане на съобщения, посрещане на посетителите
• Предоставяне на поддръжка, включително управление на дневници, резервация в календара и координация на пътуванията
• Записи и архивиране, фотокопиране, сканиране и отпечатване
• Подпомагане при разрешаване на клиентски запитвания