Секретар/ка
Фирма Сапир България ЕООД - вносител на дребна домакинска техника и домашни потреби търси: Асистент Търговски отдел за централния си офис-склад в гр. София.
Изисквания към кандидата:
- Образование: Средно/Висше, икономическо или техническо за предпочитане;
- Работа с компютър (Добро владеене на MS Office, Excel в частност, ERP система)
- Професионален опит: минимум 1г. в същата или подобна сфера;
Основни задължения:
- Постоянен контакт с търговските партньори.
- Проследяване на продажбите и сервизните заявки.
- Изготвя справки, анализи касаещи възложените от прекия ръководител задачи.
ОРГАНИЗАЦИОННИ ВРЪЗКИ И ВЗАИМООТНОШЕНИЯ
- Длъжността е пряко подчинена на ръководител търговски отдел.
- При изпълнение на длъжността се осъществяват организациони връзки и взаимоотношения с отделните звена на фирмата
Ние предлагаме:
- Коректност в трудовите отношения
- Мотивиращо стартово възнаграждение