Главен експерт в сектор „Информационно обслужване“, отдел „Договаряне и контрол на медицинска помощ, дентална помощ и аптеки“ в РЗОК София-област, при следните условия:
1. Минимални изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативни актове:
- образование: Висше;
- степен на образование: бакалавър;
- професионален опит: 2 (две) години;
или
- минимален ранг за заемане на длъжността: ІV-ти младши.
2. Специалности, по които е придобито образованието:технически науки; природи науки; математика; информатика.
3. Специфични изисквания за заемане на длъжността, предвидени в специални нормативни актове: няма;
4. Допълнителни изисквания за заемане на длъжността, съгласно утвърдена длъжностна характеристика: компютърна грамотност – компютърен хардуер, операционни системи, компютърни мрежи и мрежови протоколи, UNIX администриране, приложен софтуер.
5. Начин за провеждане на конкурса: тест, интервю.
6. Необходими документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса:
- заявление за участие в конкурс /Приложение № 3 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
- декларация по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДСл;
- копие от диплома за придобита образователно-квалификационна степен (документите издадени в чужбина, следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища);
- копие на документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина);
- в случай, че кандидатът притежава съответният ранг за изпълнение на длъжността, представя копие от служебна книжка;
- копия от други документи по преценка на кандидата;
7. Документите следва да бъдат представени лично или чрез упълномощено лице в 10-дневен срок след публикуване на обявлението в сградата на РЗОК София-област, гр. София, ул. „Енос“ № 10, вх. Б, ет.2, стая 202, всеки работен ден от 9.00 до 12.00 часа и от 13.00 до 17.00 часа. Лице за контакт: Мария Гагова, тел: 02/9656938. Подаването на документи може да се осъществи и по електронен път на адрес: mgagova@sfo.nhif.bg като заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Краен срок за подаване на документите - до 17.00 часа на 01.03.2021 година включително.
8. Списъците и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявят на интернет страницата на НЗОК.
9. Описание на длъжността:
Осигурява нормалната работа на сървърите, периферията, мрежата и комуникациите в РЗОК. Осигуряване работата на системния и приложен софтуер. Отговорност за хардуера (техника и периферия) в РЗОК – приемане, експлоатация и бракуване. Защита на информацията в системата на РЗОК от разрушаване, компютърни вируси или други причини.
10. Минимален размер на основната заплата определена за длъжността: 650,00 лв. (основният размер на заплатата за длъжността се определя от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението).
Образци на заявление за участие в конкурс и декларация по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДСл могат да се изтеглят от http://www.nhif.bg/