Заместник офис мениджър
СТЕСА EООД е с дългогодишен опит в производството на дамско облекло.
Предприятието търси да назначи :
ЗАМЕСТНИК ОФИС МЕНИДЖЪР
Основни задължения :
- водене на писмена и устна кореспонденция с български и френски доставчици и клиенти
- проследяване и обработване на техническа документация
- работа със специализиран софтуер.
Изисквания за заемане на длъжността :
- добро ниво на френски език- писмено и говоримо
- отлична компютърна грамотност
- добри комуникативни способности и умение за работа в динамична среда
- лични качества: мотивация, желание за развитие, организираност
- икономическото образование е предимство , както и опит с ERP системи
- може и без опит.
Ние предлагаме :
- Фирмено обучение
- Регламентирано работно време;
- Реален трудов договор и осигуровки върху цялата заплата;
- Ваучери за храна;
- Много добри условия на работа;
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ:
- CV и актуална снимка
Ако нашето предложение провокира интереса Ви, очакваме Вашите кандидатури.
Ще се свържем само с одобрените кандидати, които ще бъдат поканени на интервю.
Данните на кандидатите ще бъдат защитени по смисъла на ЗЗЛД.