Административен сътрудник
За наш клиент, водещ В2В портал за продажба на автомобилни гуми, търсим да назначим:
Административен сътрудник
Основни изисквания:
- Отлично владеене на италиански език – писмено и говоримо;
- Владеене на друг чужд език – голямо предимство;
- Много добра компютърна грамотност;
- Предишен опит на подобна позиция – предимство, но не и задължително условие;
- Добри организационни умения и умения за работа в екип;
- Добри комуникативни умения;
Основни задължения:
- Следене и обработване на входящите поръчки;
- Поддържане на контакт с доставчици;
- Проверка на данните за доставка и цените на закупената стока;
- Комуникация с клиенти по мейл и вътрешен чат;
- Спазване на вътрешно-фирмените стандарти за работа;
Компанията предлага:
- Въвеждащо обучение;
- Ваучери за храна на стойност 200 лева;
- Трудов договор и осигуровки;
- Възможност за развитие;
- Работа на пълен работен ден – от 9.00 до 17.30 часа;
Роста Балкани Ейч Ар ООД е лицензирана агенция за подбор на персонал с изцяло безплатни услуги за кандидатите.
Лиценз No. 2200/12.01.2017-безсрочен, издаден от Министерство на труда и социалната политика.
Моля, изпращайте автобиографии с актуални снимки на италиански или английски език.
Всички предоставени кандидатури и документи ще бъдат разгледани в пълна конфиденциалност и в съответствие с Регламента за защита на лични данни.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.