Изисквания:
• Висше образование – специалност „Счетоводство и контрол“, „Финанси“;
• Добра компютърна грамотност;
• Опит на подобна позиция - 2г.;
• Добър писмен и говорим английски, говоренето на френски език е предимство.
Основни задължения:
• Своевременно осчетоводява документите по съответните синтетични и аналитични сметки, за воденето на които отговаря;
• Отговаря за правилното отчитане на финансово-кредитните, стоковите и разплащателни операции;
• Изготвя сведения от финансово-счетоводен характер и следи за спазването на определените срокове в тях;
• Отговаря за правилното съхраняване на счетоводната документация;
• Извършва проверка за равнение на оперативна и счетоводна система;
Личностен профил на кандидата:
• Проактивен, с отлични организаторски умения;
• Ориентиран към поставените цели;
• Способност за цялостно и точно изпълнение на задачите;
• Стремеж към повишаване на знанията и уменията си;
Ние предлагаме:
• Работа в динамична среда;
• Отлични работни условия;
• Възможности за лично и професионално развитие;
• Мотивиращо възнаграждение;