„Бисквитките” ни помагат да предоставяме услугите си. С използването на услугите ни приемате, че можем да използваме „бисквитки”.Научете повечеРазбрах
Уважаеми потребители,
Искаме да Ви информираме за актуализация на политиката ни за защита на личните данни и общите ни условия. Промените са свързани с влизането в сила от 25.05.2018 г. на новия регламент за защита на личните данни на ЕС.
За да продължите да използвате услугите на сайта Zaplata.bg, е необходимо да се запознаете и приемете новите условия за ползване.
- висше/средно образование; - умения за боравене с документооборот; - опит в приоритизиране на задачи и водене на бизнес кореспонденция; - работа с първични счетоводни документи (фактури); - конфиденциалност; - добра компютърна грамотност (MS Office; Internet, Mail).
Отговорности:
- водене на регистър от входяща/изходяща кореспонденция; - приемане и съхраняване на договори; - съхранение и отчитане на счетоводна документация пред счетоводител; - извършване на фотокопиране, сканиране, картотекиране и архивиране на фирмени и клиентски документи във фирмената база данни; - поддържане на фирмената база данни актуална и подредена.
Фирмата предлага:
- трудов договор; - добро и коректно заплащане; - фирмени обучения; - екип от млади и амбициозни колеги.
Ако това предложение представлява интерес за Вас и това е позицията, която търсите, моля, заповядайте в офиса ни, намиращ се в гр. Пазарджик, хотел "Елбрус", етаж 1, офис 1, за да се срещнете с нашите консултанти в областта на човешките ресурси, като преди това можете да се свържете с нас на някои от следните телефони: 034 44 56 46, 0898 496 880. Документите на всички кандидати са защитени по смисъла на ЗЗЛД. Регистрация в МТСП 2324 / 27.07.2017 г.