Организиране на административната дейност на офиса, която включва:
* Опит в работа с чертожна програма AutoCAD (предимство);
* Владеене на английски език – писмено (предимство);
* Водене и подръжка на база данни, изготвяне на справки и офертни предложения.
* Комуникация с различни екипи в компанията и външни контрагенти.
* Добри обноски, работа в екип.
* Добра компютърна грамотност, работа с офис уреди.
* Владеене на Word, Excel, касов апарат.
Ние предлагаме:
- Добри условия на работа в динамичен екип;
- Трудов договор;
- Коректно възнаграждение;
- Осем часов работен ден.
Ако обявената позиция представлява интерес за Вас, моля изпратете Вашето СV и актуална снимка.
Одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.