Мениджър резервации
Мениджър резервации
Мениджър резервации:
Задължения:
- предоставя на клиента устна и писмена информация относно настаняването и продажбата на стаи на езика на клиента;
- отговаря на въпроси на клиента в рамките на работата си;
- извършва предварителна резервация на места в хотела по телефон, мейл;
- провежда телефонни разговори (входящи и изходящи повиквания, пренасочване, режим на готовност, приемане и изпращане на телефонни съобщения);
- точно приема и предава информация, проверява получаването на информация от адреса;
Опит с Клок Ево. WORD ,Outlook, Excel .
Работно време редовна смяна 8ч.
Задължения:
- предоставя на клиента устна и писмена информация относно настаняването и продажбата на стаи на езика на клиента;
- отговаря на въпроси на клиента в рамките на работата си;
- извършва предварителна резервация на места в хотела по телефон, мейл;
- провежда телефонни разговори (входящи и изходящи повиквания, пренасочване, режим на готовност, приемане и изпращане на телефонни съобщения);
- точно приема и предава информация, проверява получаването на информация от адреса;
Опит с Клок Ево. WORD ,Outlook, Excel .
Работно време редовна смяна 8ч.