Административен търговец М/Ж
Месторабота: гр.Варна
Възможни са пътувания в страната и чужбина.
Фирма: ShoTex LTD
Тип заетост: Пълен работен ден
Описание на позицията:
Ние сме динамично развиваща се компания, специализирана в търговията с употребяван текстил на международния пазар. Във връзка с разширяване на дейността си търсим мотивиран и комуникативен административен търговец, който да бъде част от нашия екип.
Основни отговорности:
• Поддържане на ежедневна комуникация с партньори и клиенти в страната и чужбина;
• Изготвяне и обработка на оферти, фактури и други търговски документи;
• Организиране и координиране на продажби и доставки;
• Активно участие в маркетингови кампании и промотиране на продуктите в социалните мрежи;
• Водене на търговски преговори и изграждане на дългосрочни партньорства;
• Въвеждане и обработка на информация в Microsoft Excel и Word.
Изисквания:
• Много добро владеене на писмен и говорим английски език (бизнес ниво);
• Владеене на Руски или Испански е предимство.
• Отлична компютърна грамотност – MS Word и Excel;
• Добри търговски и преговорни умения;
• Опит и познания в маркетинга в социални мрежи (Facebook, Instagram, LinkedIn и др.);
• Комуникативност, организираност и отговорност;
• Предишен опит на сходна позиция ще се счита за предимство.
Ние предлагаме:
• Конкурентно възнаграждение и бонусна система;
• Работа в стабилна и развиваща се компания с международна дейност;
• Обучение и възможности за развитие;
• Динамична работна среда и подкрепящ екип.
Възможни са пътувания в страната и чужбина.
Фирма: ShoTex LTD
Тип заетост: Пълен работен ден
Описание на позицията:
Ние сме динамично развиваща се компания, специализирана в търговията с употребяван текстил на международния пазар. Във връзка с разширяване на дейността си търсим мотивиран и комуникативен административен търговец, който да бъде част от нашия екип.
Основни отговорности:
• Поддържане на ежедневна комуникация с партньори и клиенти в страната и чужбина;
• Изготвяне и обработка на оферти, фактури и други търговски документи;
• Организиране и координиране на продажби и доставки;
• Активно участие в маркетингови кампании и промотиране на продуктите в социалните мрежи;
• Водене на търговски преговори и изграждане на дългосрочни партньорства;
• Въвеждане и обработка на информация в Microsoft Excel и Word.
Изисквания:
• Много добро владеене на писмен и говорим английски език (бизнес ниво);
• Владеене на Руски или Испански е предимство.
• Отлична компютърна грамотност – MS Word и Excel;
• Добри търговски и преговорни умения;
• Опит и познания в маркетинга в социални мрежи (Facebook, Instagram, LinkedIn и др.);
• Комуникативност, организираност и отговорност;
• Предишен опит на сходна позиция ще се счита за предимство.
Ние предлагаме:
• Конкурентно възнаграждение и бонусна система;
• Работа в стабилна и развиваща се компания с международна дейност;
• Обучение и възможности за развитие;
• Динамична работна среда и подкрепящ екип.
