Продавач, бюфет
Продавач, бюфет
1. Организира и осъществява продажба на готова продукция.
2. Осъществява организационни връзки и взаимоотношения с клиенти и доставчици.
3. Осъществява контакти с ръководители и специалисти от други предприятия и организации по линия на доставката на стоки.
4. Извършва необходимите действия по оформяне на документите (издаване на касов бон и др.), свързани с покупко-продажбата на предлаганите в обекта стоки, приема парични суми и връща ресто при заплащане в брой.
5. Извършва необходимите действия по оформяне на първични счетоводни документи (фактури, стокови разписки), спазвайки установения в Националната служба за охрана (НСО) за това ред.
6. Поддържа обекта в чист и изряден вид.
7. Подрежда всяка стока на подходящо място, и следи за срока на годност, като стоките с изтекъл срок на годност не се предлагат за продажба, а се бракуват по установения в НСО ред.
8. Носи солидарна материална и имуществена отчетническа отговорност.
9. Пази поверената ѝ/му стока, като при установена липса или умишлена повреда възстановява стойността на стоката.
10. Отчита ежедневно своя оборот на касовия апарат и в касовата книга.
11. При повреда на касовия апарат, уведомява незабавно прекия си ръководител и до отстраняване на повредата издава касови бележки от кочан.
12. Незабавно информира за нередности началника на сектора.
13. Осъществява необходимата отчетност по приемането и съхранението на поверените ѝ/му стоки, като своевременно ги заприхождава и изписва, спазвайки установения в НСО за това ред.
14. Познава и спазва правилата за здравословни и безопасни условия на труд, правилата за пожарна безопасност, санитарно-хигиенните и други изисквания.
15. Непрекъснато полага грижи за правилното стифиране на стоките и следи за температурата и влажността на въздуха, които се изискват за правилното им съхранение.
16. Ежедневно изготвя заявки за доставка на необходимите стоки по вид, марка и количество.
17. Приема доставки и следи за съответствието на поръчаните и доставените стоки по вид, марка и количество.
18. Информира служители от сектор финансово-счетоводев при промяна в цената на даден продукт/стока.
19. Оказва съдействие на началника на сектора при избор на нов и/или смяна на доставчик.
20. Оказва съдействие на началника на сектора при доставка на необходимите видове и количества стоки за обезпечаване обслужването на дадено мероприятие.
21. Предоставя изискуеми документи за извършване на периодичните и извънредни финансови ревизии на стоковата наличност.
22. Поддържа висока лична хигиена и добре почистени складовите помещения, съобразно изискванията на санитарните норми и се стреми за висока култура на обслужване.
Работно време: в работни дни от 6.30 ч. до 15.00 ч., с половин час обедна почивка.
Адрес: гр. Сфия, бул. "Черни връх" № 43.
тел. 02 81 98374