Консултант клиентско обслужване с немски език (хибриден модел)
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа. Вие не сте изключение!
Във връзка с нарастващия брой свои потребители, нашият клиент - международна телекомуникационна компания търси:
Консултант клиентско обслужване с немски език (хибриден модел)
Основни задължения:
- Осигуряване на висококачествено обслужване на клиенти, свързано с мобилни услуги, интернет и телевизионни пакети;
- Консултиране на клиентите при въпроси, свързани с договори, устройства и абонаментни планове;
- Проследяване на предстоящи плащания;
- Поддържане и актуализиране на клиентската база данни с точна и актуална информация.
Какво предлага компанията:
- Цялостно обучение;
- Конкурентно възнаграждение;
- Бонусна система без таван;
- Възможност за гъвкаво работно време на 4 или 8 часа след обучението;
- Месечен график, съобразен с индивидуалните нужди и предпочитания;
- Работа в офис с модерна среда и възможност за хибриден модел;
- Multisport карта;
- ДЗО;
- 22 платен годишен отпуск;
- Ваучери за храна;
- Кариерно развитие в международна компания.
Основни изисквания:
- Отлично владеене на немски език: ниво С1;
- Добри комуникативни и презентационни умения;
- Умения за работа с клиенти и проактивност;
- Готовност за присъстване на обучение от офис в София.
Ако позицията представлява интерес за теб, не се колебай да ни изпратиш своята автобиография!
Ще се свържем само с одобрените по CV кандидати.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.