АДМИНИСТРАТИВЕН СЕКРЕТАР
HR Services, агенция за подбор на персонал търси „АДМИНИСТРАТИВЕН СЕКРЕТАР“ за търговска компания.
РАБОТНО МЯСТО: Младост 3.
РАБОТНО ВРЕМЕ: Понеделник – петък, от 9:00 – 18:00 ч;
ВЪЗНАГРАЖДЕНИЕ: 2400 – 2800 лв нето (след удръжки) в зависимост от опита.
РОЛЯ: Подпомагане на ежедневната офис дейност, документация и комуникация с клиенти и партньори.
ОТГОВОРНОСТИ:
· Планиране и организиране на срещи и служебни ангажименти;
· Посрещане на гости при посещения.
· Управление на наличностите на консумативи в офиса;
· Поддържане на актуална база данни;
· Подготовка и опаковане на документи за изпращане, организация на куриерски доставки;
· Комуникация по телефон и имейл с контрагенти на компанията
ИЗИСКВАНИЯ:
· Предходен опит на сходна позиция;
· Владеене на английски език;
· Умения за работа с MS Office, Excel, електронна поща и стандартно офис оборудване;
· Добри организационни и комуникационни умения.
При интерес ще очакваме автобиография на български или английски език не по-късно от 18 декември 2025 г.
Ще се свържем само с одобрените кандидати за интервю.
Всички данни ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. Конфиденциалността на предоставената информация е гарантирана съобразно Общия регламент за защита на данните 2016/679 (ОРЗД) и ЗЗЛД.
„Ейч Ар Сървисиз“ ЕООД притежава лиценз номер № 2355, валиден от 19.09.2017 г за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.
