Специалист Личен състав и ТРЗ
АЙ ЕФ ДЖИ КОНСУЛТИНГ ЕООД е счетоводно предприятие, предоставящо услуги в областта на счетоводството и обработката на работни заплати.
Във връзка с плановете за допълнително развитие и поради нарастване на ангажиментите ни търсим силно мотивиран, отговорен, амбициозен и позитивно настроен Специалист Личен състав и ТРЗ, който да заеме позицията.
Изисквания за длъжността:
- Висше икономическо образование;
- Предишен опит в областта - 3 години;
- Аналитични умения и добра компютърна грамотност - MS Office (отлично владеене на Excel).
- Добри познания относно Кодекса на труда, КСО, Закона за здравословни и безопасни условия на труд, Закона за защита на личните данни и всички подзаконови нормативни актове към тях
- Прецизност, отговорност, организираност, внимание към детайлите, лоялност, умение за приоритизиране на задачи, спазване на поставените срокове;
- Ориентация към постигане на резултати;
- Конфиденциалност при обработка на информация;
- Комуникативност и умения за работа в екип.
Описание на длъжността:
- Осъществява цялостният процес по администриране на персонала – изготвяне на трудови договори, допълнителни споразумения, заповеди за прекратяване, служебни бележки, трудови книжки и др.;
- Поддържа личните досиета на служителите и подготвя и актуализира длъжностни характеристики;
- Изготвяне на граждански договори, сметки за изплатени суми, ведомости и рекапитулации за заплати, Декларации 1 и 6;
- Приема и обработва и подава болнични листове;
- Приема, обработва, изготвя и подава необходимите документи във връзка с отпуск по майчинство;
- Оформя документи за отпуски (молби и заповеди);
- Обработва и изчислява трудови възнаграждения;
- Подаване на уведомления към НАП за за сключени, изменени и прекратени трудови договори;
- Изготвяне и подаване в НСИ на статистически справки;
- Участва в създаването, актуализирането и съхраняването на изискуемите вътрешнофирмени документи в областта на ТРЗ и ЗБУТ.
- Обработка на графици за работа и присъствени форми.
- Изготвяне, проверка и подаване към НАП на справка по чл.73 ал.1 и ал.6.
- Комуникация със съответните държавни институции (НАП, НОИ, НСИ, Инспекция по труда, Трудова медицина и др.).
- Следи промените и новостите в трудовото и осигурителното законодателство;
- Грижа за легалността и точността на трудовите документи.
- Регулярно изготвя справки и отчети;
Нашето предложение:
- Възможност за дългосрочна кариера и професионално развитие;
- Отлични условия за работа в млад и динамичен екип;
- Трудов договор и осигуровки за всички социални рискове на реалното възнаграждение;
- Мотивиращо трудово възнаграждение;
- Дългосрочно сътрудничество и коректно отношение.
В случай, че тази обява представлява интерес за Вас и отговаряте на посочените изисквания, ще очакваме да ни изпратите автобиография с приложена актуална снимка и детайли за образование, допълнителна квалификация и курсове, както и подробно описание на изпълнявани счетоводни ангажименти.