Асистент клиентско обслужване с немски език (гъвкави смени)
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа. Вие не сте изключение!
Нашият клиент е международна телекомуникационна компания. Във връзка с нарастващия им брой потребители, търсят:
Асистент клиентско обслужване с немски език (гъвкави смени)
Основни отговорности:
- Обслужване на клиенти относно въпроси спрямо мобилни услуги, интернет и телевизия;
- Асистиране при възникнали казуси с договори, устройства или планове;
- Проследяване и напомняне за предстоящи плащания;
- Поддържане на база данни.
Компанията предлага:
- Детайлно обучение;
- Конкурентно възнаграждение;
- Бонуси без таван;
- Опция за работа на 4/6 часа след обучението;
- Гъвкав график, изготвен месечно;
- Работа изцяло от офис, с възможност за хибриден модел след периода на обучението;
- Възможност за развитие в международна компания.
Основни изисквания:
- Ниво С1 на немски език;
- Добри комуникативни умения;
- Проактивност и презентационни умения;
- Готовност за работа в офис в София.
Ако позицията представлява интерес за теб, не се колебай да ни изпратиш своята автобиография!
Ще се свържем само с одобрените по CV кандидати.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.