Асистент клиентски запитвания с Чешки / Словашки или Словенски език
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
Нашият партньор е една от водещите компании в областта на аутсорсинга, работеща в сектори като финанси, ИТ, здравеопазване и търговия. Във връзка с разширяване на екипа, търсят:
Асистент клиентски запитвания с Чешки / Словашки или Словенски език
Основни отговорности:
· Осигуряване на бързо и професионално обслужване на крайни потребители чрез различни платформи (чат, имейл, телефон);
· Поддържане на високо ниво на удовлетвореност на клиентите;
· Създаване на стабилни клиентски взаимоотношения чрез отзивчиво и качествено обслужване;
· Надграждане и актуализиране на знанията относно предлаганите продукти и услуги на компанията с цел предоставяне на точни решения и коректна информация.
Компанията предлага:
· Конкурентно възнаграждение;
· Атрактивен стартов бонус;
· Отличен пакет от социални придобивки, включително допълнителен медицински план, спортна карта и др.;
· Приятна и приятелска атмосфера;
· Разнообразие от вътрешни обучения и програми за развитие;
· Реални възможности за професионално израстване;
· Модерен офис, разположен близо до метростанция.
Изисквания към кандидата:
· Свободно владеене на един от следните езици: чешки, словашки или словенски (C2)
· Много добро ниво на английски език ( B2);
· Възможност за работа на смени;
· Професионално отношение, адаптивност и гъвкавост в комуникацията с клиентите.
Кандидатствайте сега!
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.