Главен специалист – 1 /една щатна бройка/ в местна дейност: „Други дейности по икономиката“
Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика:
· Ефективно провеждане и реализиране на инвестиционната политика чрез разработване, обосноваване, организиране, координиране и реализиране на инженерните инфраструктури и дейности в сферата на водоснабдяване, водопотребление и канализация.
· Планира и следи за осъществяването на текущите ремонти на техническата инфраструктура и съоръжения на територията на Община Сливен.
· Участва в разработването на краткосрочни и дългосрочни инвестиционни програми на Община Сливен.
· Участва в работни групи, комисии и други органи в кръга на неговите компетенции.
Минималните изисквания съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията, както и специфичните изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на съответната длъжност са:
1) Минимална образователна степен за заеманата длъжност: Средно;
2) Професионално направление: Код 582 „Строителство“, Професия: Код 582010 „Строителен техник“;
Специалност: Код 5820101 „Строителство и архитектура“
Специалност: Код 5820103 „Водно строителство”
Специалност: Код 5820104 „Транспортно строителство”
Степен на професионална квалификация: минимум 3 /Трета/;
3) Минимален професионален опит за заемане на длъжността: минимум 2 (две) години;
4) Компютърна грамотност - MS Office /Word, Excel/, Internet; работа с правно-информационни системи „Апис” или „Сиела” e предимство.
2. Етапи на подбора:
2.1. Допускане по документи.
2.2. Събеседване с допуснатите кандидати.
Допуснатите до събеседване кандидати ще бъдат уведомени допълнително за мястото, датата и часа на провеждането му.
3. Необходимите документи за кандидатстване:
3.1. Заявление за участие (свободна форма);
3.2. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен.
Диплома за средно образование;
3.3. Професионална автобиография на български, в Europass формат;
3.4. Копие от документ удостоверяващ, продължителността на изискуемия професионален опит (трудова, осигурителна книжка или аналогичен документ съгласно законодателството на друга държава (ако професионалния опит е придобит в чужбина);
3.4. Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността;
4. Документите следва да бъдат представени лично или чрез пълномощник, в 30 /тридесет/ - дневен срок след публикуване на обявлението. Документите се подават в деловодството на Общинска администрация – Сливен, булевард “Цар Освободител” № 1 в срок до 05.01.2026 год. – включително/ всеки работен ден от 09:00 до 12:00 и от 14:00 до 16:00 часа.
5. Обявлението се публикува във следните портали за търсене на работа с интернет адрес: www.zaplata.bg., www.jobs.bg., както на сайта на община Сливен: mun.sliven.bg., /Раздел “Най - търсено“ – Обяви за работа - Работни места/.
Лице за контакт: Никола Младенов – Началник на отдел “Техническа инфраструктура“ - предоставя на кандидатите необходимата информация, включително и примерна длъжностна характеристика за длъжността, уведомява за пречките по назначаване на кандидатите.
Телефон за контакт: 044/611 254
