Началник на отдел
O Б Я В Л Е Н И Е
Община Несебър, гр. Несебър, ул. ”Еделвайс” 10, на основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител, чл.14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № 2509/15.10.2025 г. на Кмета на Община Несебър
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за заемане на една щатна бройка по служебно правоотношение за длъжността началник на отдел “Устройство на територията” в дирекция “Устройство на територията, инвестиционно планиране, строителство и контрол върху строителството”, към Община Несебър, при следните условия:
1. Кратко описание на длъжността: Ръководи методически, организационно и административно дейността на отдела; Изготвя доклади, справки, становища относно работата на отдела съгласно нормативните разпоредби по устройство на територията; Участва в изготвянето на проекти на програмите за проектиране и строителство на общината; Участва и подпомага оперативната дейност на Общинския експертен съвет по устройство на територията (ОЕСУТ); Координира и контролира работата на служителите от отдела по разглеждане на жалби, молби, искания, сигнали и предложения на физически и юридически лица във връзка с устройство на територията; Отговаря за трудовия процес, дисциплината и реда в отдела.
2. Минимални изисквания за заемане на длъжността, предвидени в Класификатора на длъжностите в администрацията:
· минимална образователна степен - бакалавър;
· минимален професионален опит – 3 години или придобит ІІІ младши ранг.
3. Специфични изисквания, предвидени в специални нормативни актове за заемане на длъжността: При назначаване, кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл.7, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител.
4. Допълнителни изисквания за заемане на длъжността, които са определени въз основа на компетентностите, необходими за ръководни длъжности в Общинска администрация Несебър и конкретни за отдел „Устройство на територията“
· професионална област – строителен инженер, строителство на сгради и съоръжения – строителни конструкции, инженер – мениджър в строителството.
· управленска компетентност, ориентирана към резултати, работа в екип, фокус към клиента /вътрешен/външен/, комуникативна компетентност, професионална компетентност;
· дигитални умения - владеене на Microsoft Office / Word, Excel/ и приложни програми, свързани с устройство на територията: географски информационни систеви, безопасна работа с Internet;
· Предимство за кандидата е правоспособност „оценител на недвижими имоти“.
5. Начинът на провеждане на конкурса е :
· решаване на тест;
· провеждане на интервю.
6. Минимален размер на основната заплата - 1077 лв. При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията.
7. Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса са:
1) заявление по образец за участие в конкурса /Приложение №3 към чл.17 ал.2 от НПКПМДС /;
2) декларация за обстоятелствата по чл.17 ал.3 т.1 от НПКПМДС /образец/;
3) копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен. В случаите когато дипломата на кандидата за придобитото в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти или когато документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата/номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
4) копие от документите, удостоверяващи придобития ранг, ако кандидата е придобил ранг като държавен служител;
5) копия на документи удостоверяващи придобит професионален опит;
6) професионална автобиография;
7) доказателства, че кандидата е преминал срочна служба в доброволният резерв по чл. 59, ал. 1 от ЗРВСРБ /ако кандидата притежава такъв/
8) нотариално заверено пълномощно в случай, че документите се подават от упълномощен представител.
8. На основание чл.14, ал.4 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
9. Място и срок за подаване на документи:
Документите за участие в конкурса се подават в срок до 16:00 часа на 27.10.2025 год.
- лично от кандидата или от упълномощено от него лице в Центъра за административно гр. Несебър, ул.”Еделвайс” 10, всеки работен ден от 09.00 до 16.00 ч.;
- по електронен път на e-mail: [email protected], като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията по чл.17 ал.3 т.1 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
10. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса:
Списъците и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на сайта на общината, раздел Инфоцентър, категория Конкурси: https://nesebar.bg/obiavi/category/конкурси/, съгласно нормативно определените срокове.
За информация: 055429397, 055429390 - отдел „Човешки ресурси и ТРЗ“ при Община Несебър.