МАРКЕТИНГ ОФИС АСИСТЕНТ
Ремотерм ЕООД е динамично развиваща се компания в сферата на търговията, услугите и техническите решения. Във връзка с разширяване на дейността ни търсим мотивиран и организиран Маркетинг офис асистент, който да подкрепя ежедневните маркетингови и административни процеси в офиса.
Основни отговорности:
‣ Подпомагане на маркетинг дейностите – подготовка на материали, публикации и кампании
‣ Поддръжка и обновяване на съдържание в уебсайт и социални мрежи
‣ Комуникация с партньори, клиенти и външни доставчици
‣ Организация и координация на вътрешни и външни събития
‣ Подготовка на справки, презентации и отчетни документи
‣ Административно съдействие в офиса – обработка на документи, телефонни обаждания, кореспонденция
‣ Следене на срокове и подпомагане на екипа в ежедневните задачи
Изисквания към кандидата:
‣ Средно или висше образование (маркетинг, бизнес администрация или сходна специалност – предимство)
‣ Отлични комуникационни и организационни умения
‣ Умение за работа с MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
‣ Базови познания по дигитален маркетинг и работа с социални мрежи
‣ Внимание към детайла, отговорност и желание за развитие
‣ Английски език – предимство
‣ Опит на подобна позиция се счита за предимство, но не е задължителен
Компанията предлага:
‣ Работа в стабилна и развиваща се компания
‣ Възможност за професионално развитие в областта на маркетинга
‣ Коректни трудови отношения и конкурентно възнаграждение
‣ Стандартно работно време от понеделник до петък
‣ Сплотен екип и приятна работна атмосфера
‣ Обучение и подкрепа при въвеждане в работата
Как да кандидатствате:
Ако разпознавате себе си в описанието, изпратете своя CV и/или кратко мотивационно писмо.
Основни отговорности:
‣ Подпомагане на маркетинг дейностите – подготовка на материали, публикации и кампании
‣ Поддръжка и обновяване на съдържание в уебсайт и социални мрежи
‣ Комуникация с партньори, клиенти и външни доставчици
‣ Организация и координация на вътрешни и външни събития
‣ Подготовка на справки, презентации и отчетни документи
‣ Административно съдействие в офиса – обработка на документи, телефонни обаждания, кореспонденция
‣ Следене на срокове и подпомагане на екипа в ежедневните задачи
Изисквания към кандидата:
‣ Средно или висше образование (маркетинг, бизнес администрация или сходна специалност – предимство)
‣ Отлични комуникационни и организационни умения
‣ Умение за работа с MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
‣ Базови познания по дигитален маркетинг и работа с социални мрежи
‣ Внимание към детайла, отговорност и желание за развитие
‣ Английски език – предимство
‣ Опит на подобна позиция се счита за предимство, но не е задължителен
Компанията предлага:
‣ Работа в стабилна и развиваща се компания
‣ Възможност за професионално развитие в областта на маркетинга
‣ Коректни трудови отношения и конкурентно възнаграждение
‣ Стандартно работно време от понеделник до петък
‣ Сплотен екип и приятна работна атмосфера
‣ Обучение и подкрепа при въвеждане в работата
Как да кандидатствате:
Ако разпознавате себе си в описанието, изпратете своя CV и/или кратко мотивационно писмо.
