Специалист ТРЗ
Основни задължения
• Изчисляване и обработка на работни заплати, осигуровки и данъци;
• Подготовка и подаване на декларации и справки към НАП, НОИ и други институции;
• Изготвяне на трудови договори, анекси и заповеди;
• Водене и поддържане на трудови досиета;
• Следене на промените в трудовото и осигурителното законодателство.
Изисквания
• Висше икономическо образование;
• Добро познаване на трудовото и осигурително законодателство;
• Добри компютърни умения (MS Office – Word, Excel);
•Умеения за приоритетизиране на задачите и спазване на срокове.
Предимства
• Опит на същата или подобна позиция;
• Работа с ТРЗ софтуер.
Ние предлагаме
• Въвеждащо обучение;
• Приятна работна атмосфера;
• Коректни трудови взаимоотношения;
• Добро стартово възнаграждение, съобразено с отговорностите и задълженията на позицията;
• Възможност за хоум офис;
• Възможност за професионално развитие
При интерес, ще се радваме да получим Вашата автобиография на български език с актуална снимка и телефон за контакт.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Всички предоставени от Вас данни са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.