Служител контактен център
Килъри е най-голямата българска компания за борба с вредители. Компанията е на пазара вече над 28 години и от създаването си до днес е недостижим еталон за качество и професионализъм в бранша. В Килъри работят повече от 250 служители, които ежедневно осигуряват спокойствие на над 50 000 клиенти на територията на цялата страна.
Във връзка с постоянното развитие на компанията, търсим отдаден и лоялен човек за позицията Служител в контактен център за офиса ни в гр. Ловеч. Ако считате, че отговаряте на обявените изисквания, не се колебайте да кандидатствате за нея.
Основни отговорности:
- Обслужване на клиенти през няколко канала – телефон, Viber, имейл, социални мрежи и чат на живо;
- Регистриране и обработка на информация в специализиран софтуер;
- Консултиране и подробно разясняване на услугите на компанията;
- Спазване на фирмени стандарти за качество и етикет.
Изисквания:
- Отлични комуникационни умения– устни и писмени;
- Много добра компютърна грамотност;
- Умение за работа в динамична среда, желание за учене и развитие;
- Позитивно отношение, емпатия и търпение към клиента;
- Опит в обслужване на клиенти се счита за предимство, но не е задължителен.
Ние предлагаме:
- Възможност за работа на смени;
- Сигурност, стабилност и подкрепящ екип;
- Възможности за развитие в компанията.
Ако позицията представлява интерес за Вас, моля изпратете актуално CV и снимка.
Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.