Управител супермаркет
Като успешна Българска търговска фирма, ние от Супермаркети Рай - ежедневно преследваме нашата цел: Да превърнем пазаруването на нашите клиенти в невероятно клиентско преживяване. Какво ни отличава? Нашите ценности: резултати, динамика и коректност. Със своята ангажираност, отдаденост и мотивация, нашите колеги допринасят изключително, за нашия успех.
Започни при нас и стани част невероятния ни екип, който всеки ден посреща клиента с усмивка!
Какво ще правиш?
Мотивираш и обучаваш твоя екип заедно с Мениджъра, като споделяш опита и знанията си, провеждаш диспозиция на стоки, свежест, обслужване на клиенти, спазване на хигиенните изисквания, подготовка и провеждане на инвентаризации и др.;
Ръководиш магазина – като персонал, стокооборот и резултати в числа;
Служиш за пример на твоите служители и носиш отговорност за постигнатите резултати и добрата атмосфера в екипа;
Прилагаш нови фирмени концепции.
Да контролираш и гарантираш качеството и привлекателната презентация на стоката;
Да контролираш и гарантираш хигиената, подредеността и приветливостта в магазина;
Да осигуряваш и контролираш оптималното протичане на стоковия поток в супермаркета, от момента на поръчване на стоките до тяхната продажба;
Какво очакваме от теб?
Отличаваш се с изключителна ангажираност, изявено предприемаческо мислене и чувство за отговорност;
Имаш завършено средно образование, като предимство е образование и/или професионален опит в областта на търговията и/или хранително-вкусовата промишленост;
Обичаш да общуваш с хора и да работиш в екип;
Имаш ръководен опит и си пример за твоите сътрудници, по отношение на любезността към клиента;
Притежаваш добри ръководни умения.
Имаш професионален опит в сферата на търговията с бързооборотни стоки (предимство);
Управлението на екип;
Завършено средно/висше образование;
Добри компютърни умения – MS Office (предимство);
Чувстваш се добре в динамична среда;
Мотивиран/а си за придобиване на ценен опит в сферата на търговията с бързооборотни стоки.
Имаш способност за вземане на самостоятелни решения, както и поемане на отговорност.
Нашето предложение:
Сигурност на работното място;
Коректност в трудово правните отношения;
Гъвкаво работно време на смени - 6 дневна работна седмица, по предварително изготвен график;
Атрактивно месечно трудово възнаграждение, на пълен работен ден (8 часа, с 30 мин обедна почивка);
Постоянен трудов договор, с 6-месечен изпитателен срок;
20 дни платен годишен отпуск;
Обективно оценяване на личния принос;
Предизвикателна и динамична работа;
Приятелска работна среда;
Възможности за кариерно развитие;
Въвеждащо обучение и менторство и подкрепа през първите месеци на работа;
Индивидуални възможности за развитие, чрез разнообразни допълнителни курсове и обучения;
Участие в различни фирмени инициативи и събития;
В случай, че твоята кандидатура, бъде одобрена по документи, ще бъдеш поканен/а на интервю.
Твоята кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност. Личните данни, които доброволно предоставяш, се обработват, в съответствие със Закона за защита на личните данни, за целите на осъществяване на подбор.
Започни при нас и стани част невероятния ни екип, който всеки ден посреща клиента с усмивка!
Какво ще правиш?
Мотивираш и обучаваш твоя екип заедно с Мениджъра, като споделяш опита и знанията си, провеждаш диспозиция на стоки, свежест, обслужване на клиенти, спазване на хигиенните изисквания, подготовка и провеждане на инвентаризации и др.;
Ръководиш магазина – като персонал, стокооборот и резултати в числа;
Служиш за пример на твоите служители и носиш отговорност за постигнатите резултати и добрата атмосфера в екипа;
Прилагаш нови фирмени концепции.
Да контролираш и гарантираш качеството и привлекателната презентация на стоката;
Да контролираш и гарантираш хигиената, подредеността и приветливостта в магазина;
Да осигуряваш и контролираш оптималното протичане на стоковия поток в супермаркета, от момента на поръчване на стоките до тяхната продажба;
Какво очакваме от теб?
Отличаваш се с изключителна ангажираност, изявено предприемаческо мислене и чувство за отговорност;
Имаш завършено средно образование, като предимство е образование и/или професионален опит в областта на търговията и/или хранително-вкусовата промишленост;
Обичаш да общуваш с хора и да работиш в екип;
Имаш ръководен опит и си пример за твоите сътрудници, по отношение на любезността към клиента;
Притежаваш добри ръководни умения.
Имаш професионален опит в сферата на търговията с бързооборотни стоки (предимство);
Управлението на екип;
Завършено средно/висше образование;
Добри компютърни умения – MS Office (предимство);
Чувстваш се добре в динамична среда;
Мотивиран/а си за придобиване на ценен опит в сферата на търговията с бързооборотни стоки.
Имаш способност за вземане на самостоятелни решения, както и поемане на отговорност.
Нашето предложение:
Сигурност на работното място;
Коректност в трудово правните отношения;
Гъвкаво работно време на смени - 6 дневна работна седмица, по предварително изготвен график;
Атрактивно месечно трудово възнаграждение, на пълен работен ден (8 часа, с 30 мин обедна почивка);
Постоянен трудов договор, с 6-месечен изпитателен срок;
20 дни платен годишен отпуск;
Обективно оценяване на личния принос;
Предизвикателна и динамична работа;
Приятелска работна среда;
Възможности за кариерно развитие;
Въвеждащо обучение и менторство и подкрепа през първите месеци на работа;
Индивидуални възможности за развитие, чрез разнообразни допълнителни курсове и обучения;
Участие в различни фирмени инициативи и събития;
В случай, че твоята кандидатура, бъде одобрена по документи, ще бъдеш поканен/а на интервю.
Твоята кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност. Личните данни, които доброволно предоставяш, се обработват, в съответствие със Закона за защита на личните данни, за целите на осъществяване на подбор.