Старши счетоводител, дирекция „Административно-правна и финансово-ресурсна дейност” в РДГ - Пловдив
Регионална дирекция по горите - Пловдив, гр. Пловдив, бул. „Санкт Петербург” №57, тел. 032/ 275070
ОБЯВЯВА НАЗНАЧАВАНЕ НА СЛУЖИТЕЛ ПО ЗАМЕСТВАНЕ ПО РЕДА НА ЧЛ.68, АЛ.1, Т.3 ОТ КОДЕКСА НА ТРУДА:
за длъжността Старши счетоводител по трудово правоотношение, дирекция „Административно-правна и финансово-ресурсна дейност” в Регионална дирекция по горите – Пловдив – 1 работно място по реда на чл.68,ал.1, т.3 от КТ.
I. Съгласно длъжностната характеристика изискванията за заемане на длъжността „Старши счетоводител”, дирекция „Административно-правна и финансово-ресурсна дейност” в Регионална дирекция по горите – Пловдив са:
1. Степен на образование: средно икономическо образование
- Професионален опит – 2 /две/ години
II. Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:
1. Професионален опит в сферата на бюджетното счетоводство;
2. Компютърни умения – добро познаване и работа с ПП „Конто“; ПП „Тeres”; MSOffice;
III. Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите са:
1.Заявление в свободен текст
2.Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
3.Копия от съответните официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит - трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка, документ в превод на български език, заверен по съответния ред, удостоверяващ извършване на дейност в чужбина (в случай, че кандидатът има подобен професионален опит).
4. Автобиография европейски формат – CV;
IV. Длъжността “Старши счетоводител” е свързана с:
- Обработка на първични счетоводни документи по съответните сметки, за които пряко отговаря;
- Приемане и осчетоводяване от счетоводител, оперативен- касиер- домакин първични счетоводни документи, свързани с плащания по СЕБРА, транзитна, набирателна сметка и сметка наличности;
- Съставяне на извлечения и справки от аналитичните сметки, изготвяне на оборотни ведомости и други извлечения от ПП „Конто”;
- Изготвяне на оборотни ведомости ежемесечно и тримесечно;
- Участие в комисии при извършване на инвентаризации, проверки на материалноотговорни лица, и осчетоводяване на резултатите от тях;
- Участие в комисии за оценка конфискувани вещи, осчетоводяване и изготвяне на отчети и оборотни ведомости за същите;
- Упражняване на вътрешно-финансов контрол в кръга на възложените му задачи за спазване на финансовата дисциплина в предприятието;
- Подготовка на данни за статистически отчети и формуляри и приключването на съответните отчетни периоди;
- Съставяне на копия от счетоводни справки и документи, необходими на служителите за предоставяне пред съответните органи;
- Приемане и осчетоводяване от счетоводител, оперативен- касиер- домакин ведомости за заплати на служителите по трудови и служебни правоотношения и плащанията по извънтрудови правоотношения, както и осигуровките към тях за фондовете ДОО, ЗОВ и ДЗПО;
- При необходимост приема, съхранява и предава парични средства и ценни книжа; извършва касови операции като оформя приходни и разходни документи; осчетоводява приходни и разходни документи; издава първични счетоводни документи за постъпили суми на каса или банкова сметка;
- Изготвяне на декларации за изплатени суми по граждански договори и подготовка на техническа информация за НАП;
- Водене на отчетност на сключени договори и ги завежда в ПП „ Конто”;
- Участие в изготвяне на месечни, тримесечни и годишни отчети;
- Анализиране на салдата по счетоводни сметки;
- Отговаряне и следене за правилното осчетоводяване на задбалансовите сметки.
V. Минималният размер на основната месечна заплата за длъжността е 1600 лева. При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, във връзка с приложимите Вътрешни правила в РДГ-Пловдив.
VI. Документите по т. III следва да бъдат представени в “Деловодството” на РДГ – Пловдив, бул. ”Санкт Петербург” № 57
VII.Регионална дирекция по горите - Пловдив не заплаща пътни разходи от местоживеене до месторабота.