Приемчик (оторизиран автосервиз)
HR Solution е водеща агенция за подбор на персонал в България, с опит и връзки в разнообразни индустрии. С дългогодишен опит, нашият екип от експерти ще ви свърже с компания, която цени вашите качества и е готова да ви предложи възможности за развитие.
Независимо дали сте нов на пазара на труда или сте опитен професионалист, ние ще ви помогнем да намерите позицията, която най-добре отговаря на вашите компетенции и професионални стремежи.
За наш доверен клиент търсим:
Приемчик (оторизиран автосервиз)
Основни задължения:
- приема МПС за ремонт и ги издава на клиентите;
- изготвя графика на автосервиза и следи за неговото изпълнение;
- извършва необходимата комуникация с клиенти;
- издава всички съпътстващи ремонта документи, справки и отчети чрез специализиран фирмен софтуер;
- координира работния процес в автосервиза при спазване на технологията за ремонт;
- контролира наличността и състоянието на специализирания инструмент, ремонтните каталози и зачислените на механиците инструменти.
Компанията предлага:
- трудов договор с пълни осигуровки;
- конкурентно възнаграждение, съответстващо на квалификацията наетия служител и на постигнатите резултати;
- ваучери за храна;
- вътрешно-фирмени обучения;
- отлични условия за работа в екип от мотивирани професионалисти.
Изисквания:
- минимум 2-годишен опит на същата или на подобна позиция;
- познаване на устройството на съвременните автомобили и технологичните процеси при ремонт на МПС;
- отлични умения за работа с MS Office и Internet;
- завършено техническо образование, владеене на английски език и опит като автомеханик ще се считат за предимство.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Ейч Ар Солюшън притежава лиценз от Агенция по заетостта 3525/25.05.2023