Специалист "front office" (търговска компания)
HR Solution е водеща агенция за подбор на персонал в България, с опит и връзки в разнообразни индустрии. С дългогодишен опит, нашият екип от експерти ще ви свърже с компания, която цени вашите качества и е готова да ви предложи възможности за развитие.
Независимо дали сте нов на пазара на труда или сте опитен професионалист, ние ще ви помогнем да намерите позицията, която най-добре отговаря на вашите компетенции и професионални стремежи.
За наш клиент търсим:
Специалист "front office" (търговска компания)
Основни отговорности:
- Посрещане, настаняване и изпращане на посетителите на компанията;
- Обработка на входящата и изходящата поща и кореспонденция;
- Подпомагане дейността на отдел "Човешки ресурси";
- Комуникация с бизнес партньори, доставчици и транспортни фирми;
- Подготовка, оформяне и архивиране на документи;
- Следене на наличностите, подаване на заявки и осигуряване на офис консумативи и продукти.
Компанията предлага:
- Отлично стартово възнаграждение;
- Модерен open space офис на комуникативна локация;
- Работа на редовна смяна от понеделник до петък;
- Млад колектив изпълнен с енергия и ентусиазъм;
- Отличен социален пакет;
- Вътрешнофирмени обучения и възможност за развитие.
Изисквания:
- Позитивно отношение и усмивка, създаващи приятна атмосфера в офиса;
- Отлични организационни умения и умение за ефективна комуникация с колеги и партньори;
- Много добра компютърна грамотност и увереност при работа с програмите от пакета MS Office;
- Добро владеене на английски език – както писмено, така и устно;
- Мотивация за професионално развитие и желание за дългосрочна ангажираност в компанията;
- Отговорност, организираност и умение за работа в динамична среда.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Ейч Ар Солюшън притежава лиценз от Агенция по заетостта 3525/25.05.2023
