ЮРИСКОНСУЛТ В НОТАРИАЛНА КАНТОРА
Основни задължения:
Изготвя и обработва документи, оформя изготвените документи и ги класира в нотариалния архив за съхранение. Прави стандартни и специализирани справки, свързани с нотариалната дейност дейност. Използва внедрените в нотариалната кантора софтуерни продукти за водене на нотариалните регистри и книги. Посреща и консултира клиентите на кантората. Приема телефонни разговори и електронна кореспонденция. Други дейности, необходими за техническото обезпечаване работата на нотариуса.
Изисквания за заемане на длъжността:
• Образование – Висше юридическо образование;
• Професионален опит: не се изисква;
• Компютърна грамотност – MS Office (Word, Excel, Outlook, etc.);
• Ползване на чужд език е предимство.
Необходими документи за кандидатстване:
• Автобиография /CV/ на български език – с актуална снимка.
Контакт ще бъде установен с кандидатите, одобрени по документи.
Предоставените от Вас данни ще бъдат разгледани конфиденциално във връзка с осъществяване на настоящия подбор и няма да бъдат разпространявани под каквато и да е форма.