ЮРИСКОНСУЛТ
ОБЩИНА ШУМЕН ОБЯВЯВА ПО РЕДА НА ЗАКОНА ЗА ДЪРЖАВНИЯ СЛУЖИТЕЛ КОНКУРС ЗА ЮРИСКОНСУЛТ
Дирекция „Гражданска регистрация, информационно и правно обслужване“
Отдел „Правно осигуряване и информационно обслужване“
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1.1. Минимална придобитата образователно-квалификационна степен – Магистър;
1.2. Област на висшето образование „Социални, стопански и правни науки“, Професионално направление „Право“;
1.3. Ранг V младши;
2. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе чрез решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, и интервю.
3. Документи за участие в конкурсната процедура:
3.1. Заявление за участие в конкурса, съгл. Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, към което се прилагат:
3.1.1. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
3.1.2. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и юридическа правоспособност, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, поддържан от Министерството на образованието и науката, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
3.1.3. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
3.1.4. Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
4. Място и срок за подаване на документите за участие:
4.1. Гореизброените документи се подават лично от кандидата или чрез упълномощено лице в Общинска администрация гр. Шумен, бул. ”Славянски” № 17, ет. 2, стая № 237.
4.2. Документите може да се подават по електронен път на [email protected], като в този случай заявлението по т. 3.1 и декларацията по т. 3.1.1. следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
4.3. Срок за подаване на документите: до 17:00 часа на 22.10.2025 год.
5. Обявлението за конкурса, както и всички съобщения, свързани с него, се поставят на интернет страницата на Община Шумен.
6. Допускането до участие в конкурса ще се извърши от конкурсна комисия, която в срок до 7 дни от крайната дата за подаване на документите, ще изготви списъци на допуснатите и недопуснати кандидати, ще определи датата и мястото на провеждане на конкурса и ще ги обяви на интернет страницата на Община Шумен.
7. Кратко описание на длъжността, съгласно утвърдената длъжностна характеристика: Основна цел на длъжността: Да подпомага пряко старшите юрисконсулти в тяхната работа; чрез работата си да допринася за правното обслужване на общината, както и за компетентно и основано на закона обслужване на гражданите и юридическите лица.
8. Размер на основната заплата за заемане на длъжността: не по-малко от 1077 лв., съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
Индивидуалният размер на основната месечна заплата за длъжността „Юрисконсулт“ в Община Шумен ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8, чл. 9 или чл. 9а от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за заплатите в Общинска администрация към Община Шумен, както следва:
· в рамките на степен 1 от нивото на основната месечна заплата за длъжността: не по-висока от 1 600.00 лв. (при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с до 1 година);
· в рамките на степен 2 на нивото на основната месечна заплата за длъжността: не по-висока от 2 200,00 лв.; (при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с от 1 до 7 години);
· в рамките на степен 3 на нивото на основната месечна заплата за длъжността: не по-висока от 2 600,00 лв. (при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с над 7 години.
За информация:
Адрес: гр. Шумен, бул. ”Славянски” № 17, ет. 2, стая № 237
http://www.shumen.bg/
Телефон за контакт: 054/ 857 642
За контакти: Мутафчиева