Офис мениджър
Кои сме ние?
Създадена през 2010 г., Goodwill Consulting Ltd. е ключов участник в международната консултантска група Goodwill Consulting, която оперира в Централна Европа (Унгария, Румъния, Хърватия и България). Специализирана е в европейско финансиране, донорски програми и грантови схеми. Българският филиал ( с три офиса: София, Варна и Стара Загора) е признат със своята експертност, професионализъм и сплотен екип, създавайки силно име в бранша. През последните 15 години играем ключова роля в подпомагането на стартъпи, иновативни компании, малки и средни предприятия, както и големи корпорации в България. Нашият успех се дължи на екип от квалифицирани бизнес консултанти с обширен опит в подготовката и изпълнението на проекти.
За централния офис на дружеството в София търсим да назначим Офис мениджър към Административния отдел.
Основни задължения:
• Осъществява комуникация по телефон и електронна поща;
• Регистрира входяща и изходяща писмена кореспонденция;
• Систематизира и предава получените документи към съответните отдели;
• Координира документооборота между офисите в страната;
• Изготвя писма и друга кореспонденция;
• Въвежда информация в досиетата на клиентите в СРМ системата на дружеството;
• Поддържа списък с необходимите офис консумативи и се грижи за своевременното им осигуряване (копирна хартия, тонер, вода, кафе и др.)
• При необходимост подпомага процеса по издаване на фактури.
Основни изисквания:
• Завършено средно и/или висше образование;
• Високо ниво на езикова култура;
• Високо ниво на компютърна грамотност (MS Office);
• Умения за приоритизиране на поставените задачи и ефективно управление на времето;
• Във връзка с изисквания по проект за Младежка заетост, по която Гудуил Консултинг е одобрен, кандидатът следва да няма навършени 30 години. Може да е учащ, в случай че не е, съгласно изискванията на програмат трябва да е неактивен поне 4 седмици до започването на работа при нас. Предлагаме обучение и възможност за дългосрочно кариерно развитие в утвърдена консултантска компания със сплотен екип в страната и офиса ни в София.
Какво предлагаме
• Възможност за сигурни доходи, формирани от работна заплата;
• Работа във високо квалифициран екип;
• Коректно и справедливо отношение към служителите;
• Възможност за започване на работа веднага.
• Възможност за обучение и кариерно развитие в другите ни отдели.
Предимства
• Ползване на английски език на работно ниво;
Ако предложението ни представлява интерес за Вас, моля, изпратете Ваша автобиография с актуална снимка. Може да изпратите и друга информация, която би ни била полезна, за да предпочетем Вас.
Всички автобиографии ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност.

