Оперативен счетоводител за ТРЗ
Нашият клиент е българска производствена компания, която търси за производството си:
Оперативен счетоводител за ТРЗ
Изисквания:
- Висше икономическо образование – специалност „Счетоводство и контрол”;
- Задължителен опит на такава позиция във фирма, занимаваща се със селско стопанство – 3 години;
- Задължителен опит в ТРЗ и личен състав
- Добро компютърна грамотност: MS Office пакет, специализиран счетоводен софуер;
- Да познава и да умее да работи със счетоводен продукт(ОМЕКС)
- Задължително опит с работа в САП
- Шофьорска книжка – препоръчително;
- Съобразителност, инициативност, умение за работа в екип, уравновесеност, комуникативност;
- Умение за справяне със срокове;
- Желание за кариерно развитие;
- Умение за организация на работния ден;
Вашите задължения ще бъдат:
- Осчетоводяване на първични счетоводни документи;
- Изготвяне на оперативни, счетоводни справки;
- Електронно банкиране;
- Изготвяне на документи за банкови кредити;
- Комуникация с държавни и местни административни институции във връзка с работата (НАП, НОИ), застрахователни компании, доставчици;
- Отговаряне за касовите наличности;
- Участване в подготовката и извършването на инвентаризации;
- Участване в процеса на раздаване на рентата;
- Точно, коректно и своевременно осчетоводяване;
- Спазване на законовите срокове;
- Поддържане на актуална счетоводна информация;
Фирмата предлага:
- Много добро заплащане;
- Динамична и интересна работна среда сред екип от професионалисти, доказани в областта си;
Лиценз 2589, от 03.08.2018г.
