ОФИС СЪТРУДНИК
Ние сме компания със специализирани услуги в сферата на въздужния транспорт. Работим с динамична мрежа от клиенти и партньори като осигуряваме ефективни, навременни и работещи решения.
Основни отговорности:
- Работа с бази данни, въвеждане и поддържане на данни в системи, профилиране на клиенти и услуги
- Оперативно подпомагане при изпълнение на проекти, изготвяне на поръчки, справки, баланси и отчетни документи
- Кореспонденция, комуникация и координиране с клиенти, партньори и отдалечени служители по реализация и изпълнение на проекти
Изисквания:
- Отлични комуникационни и организационни умения
- Много добро владеене на английски език (втори език е предимство)
- Умения за структуриране на задачи, поставяне и постигане на конкретни цели
- Отлична компютърна грамотност и работа с офис приложения
Ние предлагаме:
- Отлична работна среда и експертен екип
- Възможности за професионално развитие и обучение
- Фиксирано възнаграждение и бонусна система