Изисквания: Търговско представителство на Еконт Експрес ООД, търси да
назначи:
Организатор куриерска дейност, администратор офис
Описание на длъжността:
- пълен работен ден
- приема, предава и обработва пратки от клиенти в офиса;
- приема, предава и обработва пратки от адрес на клиента;
- контактува с клиенти за уточняване на адреси, условия и детайли
на доставките;
- приема и извършва плащания свързани с куриерските услуги, издава
необходимите за това документи;
- работи със специализиран софтуер;
- Отговаря на мейл кореспонденция; телефонни обаждания от и към клиенти
- Участва в обучения за заемане на длъжността, както и в дообучителни курсове
- Спазва законовите изисквания свързани със сигурност, здраве и безопасност
при работа.
Изисквания към кандидата:
- спазване на обещания по поети ангажименти в трудов договор и длъжностна
характеристика;
- отговорност и дисциплинираност при изпълнение на поети ангажименти;
- умения за работа в динамична среда;
- коректност;
- желание и амбиция за постоянно усъвършенстване и придобиване на нови
знания;
- задължително средно образование, висше e предимство;
- отлична компютърна грамотност, работа с MS Office;
- шофьорска книжка, категория В. Активен шофьор.
"Търговското представителство " предлага:
- конкурентно заплащане;
- фирмено облекло;
- начално обучение и последващо обучение за повишаване на квалификацията.
- трудов договор на пълен работен ден.
Необходими документи при кандидатстване:
- актуална автобиография
- актуална снимка
- шофьорска книжка
Месторабота: София, Център
Заплата: от 1200 до 1500 BGN (Бруто)